عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

باز هم از نو اما بی تو

گفتم دیگه سراغ این وبلاگ نمیام . حذفش کنم و یه وبلاگ دیگه را شروع کنم ، ولی نتونستم .

خوب بیاید دوباره شروع کنیم . بیخیال گذشته .... این جمله ی خطرناک را شما هیچ وقت تکرار نکنید . . . مخصوصا زمانی که تنها هستید . بالاخره یکی باید باشه نجاتت بده . تکرار می کنم تنهایی بیخیال گذشته نشید . منم نشدم ...


این وبلاگ تمام گذشته منه ، هر وقت دلم تنگ میشه میام آرشیو وبلاگ را می خونم ... مزه و بوی اون روز و حتی ساعت ش هم یادم میاد .

البته این روزها وبلاگ نویس ها کم شدن . دیگه با فیس بوک کی میاد وبلاگ !!! 


پ.ن: اول ببینم از بچه های قدیم کی هست ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
آرام شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 09:44 http://aram-asemani.blogfa.com

سلام وحید
خوبی؟
غیبت کبری داشتیاااا !
اوضاع روبراهه؟
+
مگه میشه بیخیال گذشته ها شد؟

کبرییییییییییییییییییییی

مهندس هویج سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 21:13 http://havijoo.blogsky.com/

سلام بر آقا وحید اینقدر ک نبودی گفتیم دیگه نمیای.
آره واقعا دیگه حس و حال نوشتن کمرنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد