عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

آپلود عکس

امیدورام دیگه با مشکل فیلتر شدن سایت های آپلود تصاویر روبه رو نشیم ...  

این بالایی ها را خودتون برداشت کنید چی باید نوشته باشم  ...

جمهوری اسلامی

در این عید اتفاقات زیادی افتاد  

مثلا ما فیلم هایی  را دیدیم که به قول آقایون مشکل دارن ... یا برنامه هایی را دیدیم که به قول حضرات با مبانی دینی مشکل دارن ولی خوب همشون پخش شدن ... 

۱- فیلم دعوت از ابراهیم حاتمی کیا : درست بعد از اصلاحات فکر کنم که ما فیلمی ندیده بودیم که در اون خانم ها به این راحتی باشن و مثلا اون جلوی موهاشون یه خرده نمایان باشه .  

۲- مسابقه (( با هم )) - که در اون شوخی ها و حرکاتی که انجام میشه خلاف اون چیزیه که ضرغامی اینا میخوان .  

۳- فیلم به رنگ ارغوان اونم برای حاتمی کیا  

۴- مشاعره اونم با حضور خانم ها : شعر خوانی با رعایت وزن شعر و کمی پیچ و تاب دادن به اون  

و ...  

۵- پخش فیلم سرگذشت عجیب بنجامین پاتن  که معنی تازه ای داشت ( هووووع )

۶- مردم در ۱۲ فروردین به رهبری رای دادند .  ( اسنادش موجوده )

۷- فرق بین کشتی و قایق را هم فهمیدیم .  

-------------------- 

موضوع از همه مهمتر اینکه چه کسی به غیر از ده نمکی میتونه بیاد در مورد دعا کردن مسخره بازی در بیاره ...  

من اصلا آبم با این آدمک توی یه جوی نمیره ... دوست دارم کلشو بکنم . ( خیلی روشن گفتم نه ! )  

و این که ببر کجای عید بود ؟  

و یک تشکر از شهرداری اراک که همه جای اراک را پر کرده بود از هفت سین و ببر که واقعا عالی بود . این آخری ها فهمیدن که بابا ببر، بده ،جیزه ، سال همت و مضاعف ایناست .  

------------------- 

راستی مردم فرانسه ریختن تو خیابون که(( مرگ بر سارکوزی)) ، و پلیس با آب مردم را خیس کرده ، وای وای چقدر بد . ببینید دیکاتوری را . پلیس انگشت کرد تو چشم یکی از معترضان و الان دارن چشمشو با آب تمیز می کنن . اونو را ببینید مردم یه عکس سارکوزی را آتش زدند . مردم به تنگ اومدن . ببینید پلیس هاشون باتوم دارند ، اما چرا دستشون نیست ! بل کارگرها در فرانسه هم معترضن و در کارخانجات تجمع کرد و حقوقشون را می خوان .  

وای وای چه کشور بدی ، سارکوزی خون مردم را توی شیشه کرده .  

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

کویریات

سلام  

ـــــــــــــــــــــ
کلی برای نوشتن موضوع دارم اما الان هیچکدومشون یادم نمیاد ... اول بگم که خدا رحمت ( مثلا لعنت ) کنه اونی که بعضی سایت ها را فیلتر میکنه . عکس هایی که توی وبلاگ گذاشتم را از چندتا سرور آپلود کردم چون هر چند گاهی این سایت ها فیلتر میشن و کار وبلاگ منم میخوابه .  

ـــــــــــــــــــ 

۱- ایام عید بود و رفته بودیم باغ وحش ( هوووو ) همینطور داشتیم میگشتم و سعی میکردم که پسر عموی کوچکم را مهار کنم که رسیدیم به قفس گراز ها ُ داشتم برای پسر عمو که ۶ سالشه توضیح میدادم که از اینا توی جنگلهای شمال خودمون زیاده و از این نوع چیزها که یه زوج خوب با یک بچه از کنارمون رد شدن و باباهه همینطور نگاه کرد تو صورت بچه اش و گفت:(( کثافت بچه )) من که جا خوردم . نگاه کردم دیدم واقعا جدی میگه و بعد از اینکه بچه گریه اش گرفت ، رفت دستشو گرفت .  

2- پیش بینی شده که سال 2012 همگی میمیریم . اول فیلم بود اما بعد از اینکه به شبکه خبر راه پیدا کرد فهمیدم که نه مثل اینکه دروغه . خلاصه اینوری ها هم پیش بینی کردن که بله ، میشه . از نشانه هاش هم همین درگیری بعد از انتخاباته ... باور نمی کنید؟ حتی یه کتاب هم چاپ کردن . با این نام که سال 88 یا 89 سال ظهور انشاا.. اگر درست یادم مونده باشه .  

3- کی میگه ایران زندانه ؟ جلوی چشم خود من جلوی باغ وحش یه چندتایی آدم با ماشین های زرد جمع شده بودند ( فکر کنم رنگ کودتاشون بود ) شعار میدادن : آزادی ، آزادی ، آزادی