عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

بحث شماره ی 2

شعر از کویر ( و . ش ) البته ناتمومه و تموم هم نمیشه چون حال و حوصله نمونده .


سلام مستر پرزیدنت احوال عالی

نامه ای از یک جوان با جیب خالی

دوش دلم گرفته بود و اعصابم خرد

رخت را دیدم و عقل از کفم برد

قلم در دست گرفتم و کردم بازی

گفتم نامه ای بنویسم به جناب عالی

به نام خداوند جان و خرد آفرید

کزین آدم ...تر نخواهید بدید

تکه جواهری در قصر آخناتون

بازم سریال کره ای آخ ننه جون

به نام عدالت و فقر و فحشا

این سه محور جلسه ی ما

یک صندلی خالی برای مرد همیشه غایب

تمام بدبختی ها به ایشان حواله ( دنبال قافیه نگردین که شده غایب )




 -------------------------

بله چنین شد که ره به بحث جدید بردیم . این بحث کمی از بحث قبلی عمومی تر و شاید فراگیر تر باشه .