عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

شاه عبدالعظیم

خوب خوب خوب . احوال رفقای عزیز ؟  

آقا و خانومی که شما باشید ما افتادیم منطقه ۵ تهران . زیر گذر غربی میدان آزادی (تو روح سازنده اش) ، صادقیه ، پونک،جنت آباد و همین حوالی .  

جاتون خالی الان از سالن ورزشی و جکوزی کنار ساختمان فرماندهی منطقه فارق شدم . ولی هنوز کمرم درد میکنه .  

جاتون خالی بازم انواع انسان و جونور را دیدم . در کل میدان آزادی جای خوبی نیست . . .  

هنوز سعادت دیدن پست پونک و جنت آباد را نداشتم . یه جورایی دارن آب بندیمون میکنن .  

 

دیشب دلم برای فروغ تنگ شد . با اینکه زیاد با هم میونه خوبی نداشتیم ولی دلم براش تنگ شد . اینهمه مدت توی قفسه کتاب ها بود و من خیالمم نبود ولی دیشب دلم فروغ خواست  و کمی شاملو . عجب روزگاری شده ، با هر دوتاشون میونه خوبی نداشنم ولی چرا دلم خواست ؟؟؟ نمی دونم .  

هنوز وقت نکردم برم دوری بزنم . ایشالله پا بده بریم یه سر شاه عبدالعظیم زیارت !!!!!!!!!  

ادامه مرخصی 1

دوباره سلام

بعضی وقت ها یهو یه طوری میشه که نباید بشه . مثلا تازه رسیدی داخل کافی نت و وبلاگ دوستان را چک کردی و می خوای به وبلاگ خودت برسی ولی یهو به کمبود یک اتاق 1*1 در کافی نت پی می بری ...بله این خراب شده دستشویی نداره !!!! بنابراین فرار بر قرار را ترجیح می دهیم و می رویم ...


براتون بگم از آقا پلیسه خودمون : از اینکه چقدر مردم به ما احترام میزارن و چقدر با ما خوبن . اول تمام دیالوگ هایی که با مردم داشتم میشه : سلام ، خسته نباشید ، عذر میخوام . . .

گاهی وقت ها ترس تو چشاشون پیداست و گاهی اوقات جسارت . اما اگه همه جناب سروان ها مثل من خوب بودن ، چی میشد ؟ هیچی ...تهران مشکلی به نام ابر ترافیک پیدا میکرد .

در کل بعد از 5 روز ماندن در زیر آفتاب به یک نتیجه می رسید : من دارم وقتمو تلف میکنم ....هر روز می بینید که هم سن و سالهاتون دارن میرن سر کار ، کتابخونه ، پارک ، حتی بعضی هاشون با بچه هاشون میان خرید ... اونوقت تو باید 2 سال بایستی و بقیه حرکت کنن . . .


یک روز فرودگاه بود و دو اتفاق با هم افتاد . 1- پرویز پرستویی را دیدم و البته چند جمله ای هم رد و بدل شد اما در مورد پر بودن پارکینگ 1 و احتمال خالی بودن پارکینگ شماره 6 .

2- دعوام شد . با یک گوساله از اونایی که یک تنه می ...نن به اعصابت .


در کل دعا میکنم در منطقه ای خدمت کنم که مردمانش قدر بدونن . . . البته با این پاورقی که : ارزش نداره 2 سال از عمرمون را برای این ... به حدر بدیم .

مرخصی اول

سلام

باز هم اومدم مرخصی ...

این 12 روز را در راهنمایی رانندگی منطقه 9 تهران خدمت کردم ، ولی به صورت امانی . یعنی هنوز معلوم نیست در کدوم قسمت راهنمایی رانندگی تهران خدمت کنم .

ورود ما به تهران مصادف بود با آغاز اجلاس سران جنبش عدم تعهد . برای همین هم 8 ساعت عادی و 4 ساعت فوق العاده تو خسابون بودیم . اونم با لباس های آقا بلیسه و کلاهی که شبیه یک دسته گله روی سرت .

منطقه 9 شامل میدان آزادی - خیابان ازادی - فرودگاه مهرآباد و حوالی اینهاست . که فهمیدم روزی 12 ساعت ایستادن یعنی چه . . .

فردا میام بهتر توضیح میدم