عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

تو باور کن

طعم تلخ قهوه

با دو قاشق شکر

و بوی مطبوع آسودگی در یک کافه

می شود الان من

_____________
زندگی مثل یک کره می ماند که تماما پله است و تو همیشه فکر می کنی از ان دیگری بالاتری در حالی که او نیز فکر می کند . تو از آن سو رفته ای و آن از این سو . حال کار جبر است که چشم در چشم شده اید . ت وبر زبان می آوری و او نه ، شاید او بر زبان آورد و تو نه . معیار بلندی چیست ؟ وقتی هر دو به یکسان از هسته زمین فاصله دارید !!!

_____________


خندیدی

          و من بافتم

                       و آتش کشیدم

خاکستر شد

               و رفت

                    خیال عاشقانه ام

____________

تغییر

       تکامل

              تردید

                     ترس

در گیر "ت"های زیادی هستم

و گفتم "تو"

تو را

      تو را دوست

.

.

.

      دارد



                                       

تعلیق

زمان خوبی نیست رفیق . هجوم افکار و عقده های چند هزار ساله .... 

بگذریم رفیق . به هر چیزی که فکر می کنم در نهایت به یک نقطه می رسم و آن هم این است که زمان رفتن است . گویا در آن سو سرنوشتی دیگر مرا انتظار می کشد . یک جهش ، یک تکان ، یک آب سرد می تواند من را پرواز دهد . من تشنه ی پروازم .  

مدتی وبلاگ را به حالت تعلیق بردم و ایضا عشق را ، نوشتن را ، احساس را و همه ی آنهایی را که خود به خود تحمیل می کنیم .  

باز هم وبلاگ به حالت تعلیق خود ادامه می دهد ... .

غریب

جنگ بر سر خدا بود  

                  و خداوند چه غریبانه  

                                 بر مزار کشته ها اشک می ریخت ...