عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

خداحافظ 5800

خیلی خوب رفقا ، دیگه 5800 نیست که باهاش عکس بندازم .  

قصه از کجا شروع شد ؟ از خیال خام من برای دیدن بازی پرسپولیس - الغرافه . جاتون خالی رفتیم کلی حال داد . کلی هم عکس و فیلم گرفتیم . ولی آخرش یه نفر یواشکی موبایلمو زد :) آره رفیق ، دزدیدنش ...   

خودش رفت که رفت . ولی ای کاش عکس ها و یادداشت ها و شماره تماس ها نمی رفت . خدا کنه دزده عکس های استادیوم را ایمیل کنه ... 

  

شنیدید سربازی شده 21 ماه ؟

کوروش آسوده بخواب ... منم

 

 

  

این عکس با همون دوربین موبایل خودم گرفته شده . فعلا باشید تا عکس های اصلی را رو کنیم .  

 

پ.ن: canon EOS 600D   فکر کن !!! 

 

ای جان وبلاگ

سلام

بعد از 40 روز اومدم خونه . دلم برای وبلاگ آپ کردن های خونگی تنگ شده بود .

سال جدید شما قدیمی ها به سبک خودم مبارک . 

حالا حالاها مونده تا دوباره نوشتن یادم بیاد . فقط یه شعر هست که تو اون روزهای سخت یهو تونستم بنویسم اونم اگر اسمش شعر باشه که معجزه ست .



عاشق همیشه غمی دارد

غم بودن

نبودن

از دست دادن


عاشق همیشه منتظر است

نگاهی که بگوید بیا

یا ابروانی که تیر می زنند

به خال آسمان

که یعنی : نه


دل برکن و قدم زنان برو

به آستانه منزلی

که کنج اتاقی ، چشمی خیس شده

و تسبیح می اندازد : احساسم را

می فهمد ، نمی فهمد ، می فهمد ، نمی فهمد ...


پ.ن:ای جان ، دلم برای پ. ن هم تنگ شده بود . کلی عکس هست که باید ببینید . از اون پرشی ها ...ها