عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

یادم باشد دل به که می بندم !

نخی به نخی قول چه می دهد ؟ 

 

یادم باشد ! 

دنیای هر انسان وابسته به نگاهش ، به پرسش هایش ، به دانسته هایش وسعت دارد .  

اگر کوتاه باشی و کوچک ، دل به دستهایی می سپاری که شاید در نظرت وسیع هستند اما در دستهای دیگری کوچک تر از یک نگاهند . وسیع باش و چشمانت را به نوک کوههای شهر عادت مده که آسمان بی انتهاست . 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 21:17

خداوند بینهایت است. اما به قدر نیاز تو فرود می آید.به قدر آرزوی تو گسترده می شود.و به قدر ایمان تو کار گشاست.........
نگاهت به زندگی خیلییییییییییییییی قشنگه......

voroojak چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 21:32


خداوند بینهایت است. اما به قدر نیاز تو فرود می آید.به قدر آرزوی تو گسترده می شود.و به قدر ایمان تو کار گشاست.........
نگاهت به زندگی خیلییییییییییییییی قشنگه......

بزار بگیم دنیا خیلییییییییییی قشنگه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد