عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

دنیا زیباست ! این را در گوش هایت فرو کن

دنیا زیباست ! زیباست ؟ 

 

دنیا زیباست ! 

دنیا زیباست ؟ 

روزی هزار بار بگو ، روی کاغذی بنویس و بعد از هر نمازت تکرار کن . راز زنده ماندن در این شهر را می گویم ، برایت وردی آورده ام که می توانی با آن 60 سالی را زنده بمانی ، یادت باشد گفتم زنده بمانی . 

 فکر مکن ، حرف مزن ، دستانت ، دستانت را طوری پشت سرت بگذار که همه ببینند تو تسلیمی . راز ماندن همین است . می خواهند که همین باشد . ما نمی دانیم

نظرات 2 + ارسال نظر


سلام
امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه.
اگه یه وقتی خواستید برای وبتون عکسی رو اینترنت منتشر کنید ، آپلود سنتر ما با بالاترین سرعت لود عکس و امنیت بالا و امکانات ویژه ی دیگه منتظر میزبانی دائمی عکسهای شماست.
حتما به سایت ما سر بزنید.
موفق باشید.

پرسرعت ترین سیستم آپلود ایرانیان

voroojak چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 21:32

مردم حرف های تو را فراموش می کنند.آنها رفتارت را هم فراموش می کنند. ولی هرگز احساسی را که در آنها به وجود آوردی از یاد نخواهند برد.........
شایدم راز به یاد ماندن این است....

شد انچه باید میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد