عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

چه خواهد شد

امروز ۲۲ بهمن  

نتونستم جلوی خودمو بگیرم و فیلتر شکن را راه انداختم و لحظه به لحظه اخبار را دنبال کردم .  

جاتون خالی با دوتا فیلتر شکن رفتم جلو . (کسی خواست بگه )

 

***  

نمیشه اوضاع را وصف کرد . کاش عکسی داشتم و براتون از روی عکس مینوشتم .  

فعلا که میز گرد ها و بحث های سیاسی به تاکسی و کلاس وصیت نامه و استاتیک و مباحث ویژه و ... نقل مکان کرده . 

اما می توان شنید صدای مرغ سحر را

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 22:55 http://www.mdt414.com/weblog

منم همینطور بودم از ساعت 9 صبح تا 2 فقط دنبال خبر بودم! تازه منم همزمان از 2 تا فیلتر شکن استفاده میکردم! خیلی سخت گذشت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد