عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

گل پونه

سلام دوستان  

 

تالار گفت و گوی گل پونه راه اندازی شد . منتظر حضور شما هستیم . . .   

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

سایت گل پونه در حال بار گذاری می باشد . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
سید مجتبی ناصری یکشنبه 16 اسفند 1388 ساعت 16:42 http://www.ashegh-shadani.blogfa.com

سلام
وب خوبی دارید خوشحال میشم به وب منم سربزنید وتبادل لینک داشته باشیم
http://www.ashegh-shadani.blogfa.com
mojtabanasseri.blogsky.com

مَهدی دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 12:13

سلام آقا وحید، من از شما عذر می خوام به خاطر بد قولی، من دستم تازه رو به بهبودی رفته بود توی مسابقه فوتبال زمین خورده بودم و دستم ضرب دیده بود! روز جمعه که خدا را شکر خیلی خوب شده بود تصمیم گرفتم شنبه برم باشگاه (تکواندو) رفتم و از دست چپم استفاده نمی کردم و به شدت مراقبت می کردم، داشتم به قول تکواندوکارا پا می نداختم و عقب نشینی می کردم همه حواسم هم به دست چپم بود که یهو پای راستم پیچ خورد محکم خوردم زمین، از همون اول درد شدید داشت ولی می تونستم راه برم، همون موقع باشگاه رو تعطیل کردم و داشتم میومدم خونه که توی مسیر شما بهم تماس گرفتید، خواستم بگم چی شده ولی گفتم شاید تا صبح خوب بشه، اما وقتی صبح از خواب بیدار شدم، چشمت روز بد نبینه که دیدم اصلا نمی تونم تکون بخورم، بعدشم که به شما پیامک دادم و ... حالا خلاصه الآن یکم ورم پام کمتر شده ولی نمی تونم راه برم هر وقت به راه افتادم به شما خبر میدم.
سایتتون رو هم دیدم، برخی از دکمه هاش (دکمه های بالایی مثل صفحه اصلی و ...) لود نشد!!؟ البته هنوز عضو نشدم ان شا الله به زودی عضو می شم. چون با دید یک منتقد وارد وبتون (البته اگر متعلق به شماست) شدم برخی غلط های املایی و ادبی پیدا کردم. که بعداً میگم.
فعلاً با اجازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد