عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

ما را چه می شود !

این چند روز ، چند چیز ،  مرا از زندگانی و چیز هایش دور کرده است .  

1. ناروتو (naruto)  

2. سایت  

3. نشریه  

4. درس نخواندن  

5. این یکی را من هم نمی دانم  

............. 

اندر احوالات ناروتو باید گفت : نازنینیست با موهای طلایی که بسیار به شازده کوچولو می ماند . از دوستان نزدیک ساسکه (sasuke) بود . که طریق ایشان با هم جور نیامد . و هر دو در پی هم راهی گشتند .  و ساکورای عزیز هم در این میان چون پروانه می سوزد .

اندر احوالات سایت تنها باید چنین گفت که مخمان ترکید . زیرا از صفر به صد را باید یک شبه طی کرد . و ما اکنون در گل فرورفته ایم .  

نشریه را چون همایی تصور کنید که سایه اش بر سر ما افتاده ولی ما را اکنون نور خورشید خوش است . در این گرانی ویتامین دی هم چیز جالبیست . 

درس نخواندن را فعل معکوس گویند ، یعنی با خود شرط می کنی که این ترم چون ترم های گذشته نیست و من همان دیروزی نیستم . ولی افسوس که نمی شود . و ما می مانیم و وجدان آزرده از بد قولی های خویشتن .  

این اخری را هم نه تو دانی و نه من . ولی به گمانم خبری در راه است . که از انفاسش بوی کسی می آید و یا شاید چیزی . بارها گفته ایم که(( ما نمی دانیم)) 

.......................... 

این گونه نوشتن بر می گردد به آثار بجا مانده از  وبلاگ مهدی عزیز و گیر دادن حسین به مولانا و حافظ .... 

صد بار توبه کردم و دیگر نمی کنم ... چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی ... گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت ... مصلحت با پیر خیر اندیش کن ...

نظرات 4 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 00:46 http://www.shabibarani.blogfa.com/

به قول یکی از دوستان :
جاااااااااااااااااااااااااالبه!!!!

حسین چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 10:39

باز هم گیر دادی به من؟
اصلا هر کسی اومد اینجا بره مطلب من و در مورد حافظ بخونه
به جان خودم اون شعرا مال خودشه
ای ناروتو بزنه تو کمرت

حسین چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 10:58 http://bufebina.blogfa.com

پروردگارا ما را بگردان

دیدبان پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 20:43

بازم گیر دادی به حسین.
گیر نده برادر من گیر نده.
اگه ۱ دفه هم گیر میدی . ۲دفه هم گیر نده.
البته حسین هم همیشه فکر می کنه که همه دارن بش گیر میدن. شک داره به خودش . بچه.

سلام
آره بازم گیر دادم ....
تو هم که کم نمیاری ... بازم من و تو با هم یاریم ؟؟؟‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد