عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

فیلم هایم

دیروز از فیلم Avatar  را دیدم . برای اولین بار بود که از مرگ انسانها اینهمه خوشحال می شدم .  

حالا فکر کنید که درختان هم از قلمرو خود دفاع می کردند و مثلا کروکدیل ها شمشیر دست می گرفتند و مبارزه می کردند . بالاخره یکی باید به این نوع انسانها بگه که یه خورده آدم باشید !  

 

همین الان هم از دیدن mary  & max  فارق شدم . خیلی زیبا بود . خیلی هم غمگین . از همه مهمتر موسیقی زیبایی بود که انتخاب کرده بودند .  خوب زندگی یه بچه که رنگیه ولی خودش غمگین . و زندگی یه مرد میانسال که زندگیش خاکستریه . این دو به طور خیلی تصادفی با هم آشنا میشن ، البته از طریق نامه . هر کادویی که دختر برای مرد میفرسته توی فیلم و در زندگی مرد رنگی نشون داده میشه . و می توان گفت که زندگی جریان پیدا می کنه ... 

  

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
مادر سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 14:34

اگر ما حس می کردیم انچه را خدا افریده همه یکجوری حق دارند این بلا ها بسرمون نمی امدشما تا حال دیدید یکی باشه بگه حق با دیگرانه سلام منو بهش برسون عز یزم انسانیت یه جورای از بین ماها رفته کجا نمی دونم پیاش کردی منو خبر کن

.:: علی ::. سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 18:16 http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

آفرین چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 23:56 http://esterahatenarenji.blogfa.COM

سلام!
این فیلمه باید جالب باشه!‌ حتما دلم می خواد ببینمش! پی گیر می شم این روزا فرصتش هست!
فیلم اول رو که ندیدم اما می دونین چیه؟‌ ترم قبل یه بار از دست یه بنده خدایی که اصلا یادم نمیاد کی بود و طبعا یادم نیست چی شده بود خیلی شاکی بودم!! روی ورقه ی بزرگی که روی دیوار چسبونده ام نوشتم: آدما که بد نمی شن!‌ اما اگه آدمای بد هم وجود داشته باشن تعداد آدمای خوب اونقدر زیاد هست که بدا به چشم نیان!! قیافه ی جمله عجیب هست اما خب توی اون لحظه منو آروم کرد!
آدما بد نیستن می دونین! صفت هایی که از خودشون بروز می دن ظاهر بد و خوبی بهشون می ده. ولی اون آخر آخر اگه دقت کنیم همه مون ذاتمون خوبه نه؟
کاش قدر پاکی هامون رو بدونیم!‌ دیدین وقتی آدم یه لباس سفید پوشیده چقدر حواسش جمعه که کوچیکترین لکی بهش نیفته؟ کاش حواسمون به لوح پاک دلمون باشه!‌ همه مون.
خوب باشین.

آمین

نرگس جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 01:14 http://verio.blogfa.com

´¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
….hapyy new year….
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
¸.•*´¨`*•. ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•

فکر میکنم وبه قبلیتو ادامه بدی خیلی بهتره

سلام - آپیدم
بدو بیا که منتظرم

نرگس جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 17:20 http://verio.blogfa.com

سلام
ولی بازم اون خوشگل تره
از دستش نده - حیف اون کویر..........
راستی منو لینک نکردیا

مهسا دختر بیقرار شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 19:36 http://www.miyaneh6.blogfa.com

دوست من درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان و شادی ،اندیشه ای پویا و ازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی ارزومندم.

نرگس سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 23:53 http://verio.blogfa.com

آپ کردم__________________________________
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مهناز دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 20:29 http://hajmsefid.blogfa.com

دخترای ننه دریا ! !

رو زمین عشق نموند
خیلی وخ پیش بارو بندیلشو بست خونه تکوند.
دیگه دل مثل قدیم عاشق و شیدا نمیشه
تو کتاب ام دیگه اون جور چیزا پیدا نمیشه
[گل]

لیدا خانوم تصویرگر سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 18:41 http://lidamotamed.blogfa.com/

سلام دوست من
اول از همه عیدت مبارک
و دوم اینکه این دو تا فیلمو من هم دیدم
آواتار که هرگز از یادم نمیره
اما مری و مکس نمی دونم در کنار اون همه غم و مهربونی و زیباییش
چون یه همچین موضوعی کمتر در ایران اتفاق می افته یعنی اصلا ما دوستان نامه نویس نداریم واسه همین زیاد جوش منو نگرفت اما خیلی دوسش داشتم خیلی زیاد

باران چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 14:15 http://www.shabibarani.blogfa.com/

سلام
عیدت مبارک
ایشالا سال خوبی داشته باشی.
میبینم که زدی تو کار فیلم!
فکر کنم این روزا کارتون ببینیم بیشتر واسمون آموزندست!!!!!

نوروز مبارک
وقتی میگین کارتون آدم یاد فوتبالیستها میفته ... همون بگین animation

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد