عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

کویریات

سلام  

ـــــــــــــــــــــ
کلی برای نوشتن موضوع دارم اما الان هیچکدومشون یادم نمیاد ... اول بگم که خدا رحمت ( مثلا لعنت ) کنه اونی که بعضی سایت ها را فیلتر میکنه . عکس هایی که توی وبلاگ گذاشتم را از چندتا سرور آپلود کردم چون هر چند گاهی این سایت ها فیلتر میشن و کار وبلاگ منم میخوابه .  

ـــــــــــــــــــ 

۱- ایام عید بود و رفته بودیم باغ وحش ( هوووو ) همینطور داشتیم میگشتم و سعی میکردم که پسر عموی کوچکم را مهار کنم که رسیدیم به قفس گراز ها ُ داشتم برای پسر عمو که ۶ سالشه توضیح میدادم که از اینا توی جنگلهای شمال خودمون زیاده و از این نوع چیزها که یه زوج خوب با یک بچه از کنارمون رد شدن و باباهه همینطور نگاه کرد تو صورت بچه اش و گفت:(( کثافت بچه )) من که جا خوردم . نگاه کردم دیدم واقعا جدی میگه و بعد از اینکه بچه گریه اش گرفت ، رفت دستشو گرفت .  

2- پیش بینی شده که سال 2012 همگی میمیریم . اول فیلم بود اما بعد از اینکه به شبکه خبر راه پیدا کرد فهمیدم که نه مثل اینکه دروغه . خلاصه اینوری ها هم پیش بینی کردن که بله ، میشه . از نشانه هاش هم همین درگیری بعد از انتخاباته ... باور نمی کنید؟ حتی یه کتاب هم چاپ کردن . با این نام که سال 88 یا 89 سال ظهور انشاا.. اگر درست یادم مونده باشه .  

3- کی میگه ایران زندانه ؟ جلوی چشم خود من جلوی باغ وحش یه چندتایی آدم با ماشین های زرد جمع شده بودند ( فکر کنم رنگ کودتاشون بود ) شعار میدادن : آزادی ، آزادی ، آزادی  

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 15:29 http://www.shabibarani.blogfa.com/

جالبه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد