عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

سلام

سلام  

بعد از یک و یا دوماه استراحت بازم اومدم . 

قرار بود با شیوه ای جدید و دنیای جدید آپ کنم که پشیمون شدم و باز اومدن سراغ عکس ها و دل نوشته ها ...  

سلام به همه دوستان گل

نظرات 2 + ارسال نظر
آرام چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 13:50 http://aram-asemani.blogfa.com

سلام وحید

امیدوارم که خوب خوب خوب باشی ...
خوشحالم که دوباره برگشتی ... دوست قدیمی
.
.
.
موفق باشی

سلام دوست قدیمی
من تا وبلاگ شما پر پر نشه از اینجا نمیرم ...!

مادر دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 22:41

وحید پسرم خیلی خوشحالم که امدی موفقیت وخوشی را در تمام عمرت برات ارزو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد