عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

اصفهان

اصفهان   

اصفهان 

  

اصفهان 

 

روزهای زیبا همیشه در ذهن آدمی جاویدان خواهد بود .  

نظرات 6 + ارسال نظر
آرام چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 13:51 http://aram-asemani.blogfa.com

...

زیبا بود

مادر چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 22:44

وحیدگلم دستت درد نکند هر وقت بیای ما خونه هستیم ومنتظر قدم شما گلهای زیبا باز هم یادم کنی بعصی چیزها رو نباید نوشت فقط باید خوند

سلام به مادر وبلاگ نویس
واقعا از اینکه میاین به وبلاگم خوشحالم ...

mohamad چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 23:58

salam
gholamam dash vahid
vebeta vase khoda karami sent zadam ta onam nazar bede

خدا خیرت بده
خدا بهت کرم بده
خدا بهت خدا کرمی را بده
خدا کنه خدا کرمی بهت کرم نشون بده .

بوف بینا جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 01:37 http://bufebina.blogfa.com

آره؟
مرد حسابی مگه تو ؛کپی رایت؛ سرت نمیشه؟
چقدر من عکس بگیرم و تو بزاری توی وبلاگت؟
خجالت بکش
حداقل یه اسم کوچیک از من بیار
نمیگی من بمیرم؟
عجبا
بیام ...
لا الالاالل

میشه بگب کدوم یکی از عکس ها را شما گرفتی ؟؟؟
نه بگو بینم !!!!
بیام بزنم چشمتو کور کنم ؟

آیه دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 13:09 http://b0o0o0febina.persianblog.ir/

اوه!واقعا زیبا بودن!من هر وقت یه بنای تاریخی می بینم فکر می کنم چیزی از درونش با DNAرابطه برقرار می کنه!شاید اجدادمون هستن!شاید اصلا خودمون ساخته بودیمش!حس پرتاب شدن به آدم دست می ده تو گذر زمان!

شهبال یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 19:50 http://redrose.loxblog.com

سلام دوست عزیز.نوشته هات از دل پرت خبر میدن.ولی وحیدجان ما در واقیت زندگی میکنیم نه در رویا.من از یه عشق واقعی شکست خوردم.ولی نباید خودمونو در پیله اون شکستی که خوردیم محبوس کنیم.باید زندگی کرد.خوشحال میشم یه سر به من بزنی.اگه با تبادل لینک هم موافق بودی بهم خبر بده.لینکم کن وبگو با چه نامی لینکت کنم.
موفق باشی وپایدار

سلام
هیچ شکی در درستی حرف شما نیست . ولی زمان حال فکر نمیکنی دل بستن به یک رویا زیباتر و بهتر باشه . البته در کل همگی رویایی بودن را نمی پسندیم . ولی قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد