عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

بهار

bahar  

 

bahar 

 

bahar 

 

bahar 

چشمهایت را به دیدن زیبایی ها عادت بده . حتی گنجشک های خوشحال روی درخت ... پا به پای خنده هایشان برو ... تا آنجا که دیگر جایی برای زشتی ها نباشد .

نظرات 2 + ارسال نظر
پامچال شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 16:56

سلام هموطن خوبم ممنون از اینکه به دیدنم اومدی خوشحالم کردی . راستی من وقتی اومدم توی خونه ات عکسی ندیدم فقط نوشته های قشنگتو دیدم . چرا ؟ مگر عکسای خودت رو نمی گذاری توی وبت ؟ همیشه شاد و سبز و سر افراز باشی .

ستاره دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 01:20 http://setareh61.blogfa.com

اگر در صحنه نباشی ...
چه به نماز ایستاده باشی چه پای شراب باشی ...
هر دو یکیست ...
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد