عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

پرانتز

صبر کنید !‌ به رسم قدیم هایم مینویسم ... 

 اگر دلتان گرفت و  آسمان نگاهتان بارانی که نه ، ابری شد . من در باغ آرزوها ، زیر همان درخت همیشگی یک فنجان چای داغ مهمانتان میکنم .  

!!!

خوب چون چندتا از بچه ها از سنگین بودن سایت گلایه کردند من هم مجبورم زبان صحبت از عکس ها بگیرم و بنویسم .  

!!! 

عاشقی آنقدر کوتاه است که مهلت زمزمه کردن نیست . فریاد بر آورید که عاشقیم .  

وقتی گفت عاشق شده ،  زل زدم به صدایش . به شوق فریادش ، به مستی خیال انگیزش . نمیدانم چون رویا ها دستانش سرد بود یا نه .  

عاشق صد رویا دارد و هزاران نامه در دل ...   

---------------------------------------------------------

به ح.ص : خوش به حال کسی که نامه خوان دل شماست .

نظرات 3 + ارسال نظر
طنین یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 13:57 http://www.lifeme.blogfa.com

سلام

من با وب شما از طریق وب بوف بینا آشنا شدم

همونجور که میگفتن وب جالب و متفاوتی دارین

خوشحال میشم به وب منم بیاین

فعلا...

روز خوش

حسین یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 16:18 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

بوف بینا پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 11:02

باشه آقا وحید
باشه
حالا دیگه ح ص شدیم؟
دستام سرد بود
اما نه مثل رویاهام
که سرد بود چون ...
سردی میشینه تو جونت
یه لحظه میمونی چه کار کنی
حتما تا حالا دیدی که دهنم باز بمونه
نه؟
هر وقت دیدی دهنم باز مونده دستم و بگیر ببین چقدر سرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد