عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

کویر

در انتهای راه مانده ای چشم انتظار کدامین رویا !؟  

vahid 

 

 هااای کویر ، دلت که میگرد ، آسمان را رها کن و دل به آرزوها سنجاق کن .

نظرات 3 + ارسال نظر
مادر چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 22:32

از خدا می خواهم اول معلمتو پیدا کنی .من به جای اون دوست فرهنگی به.شما تبریک میگم.وموفقیت بیشتری را ارزو میکنم

ممنون

بوف بینا پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 11:04

ای خدا بگم چه کارت کنه پسر
کشتی من و با این عکست
با اینکه قبلا دیده بودمش اما این دفعه یه مزه ی دیگه داشت
مزه ی فالوده های پارک پیروزی. وقتی هوا خیلی گرمه!!!
بپا گرمت نشه حوس فالوده کنی

مهندس هویج یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 11:54

برام خیلی جالبه که چقدر حس عکسای زمستونیت قوی بود که هنوز سوز سرمای زمستون رو روی صورت و گونم حس میکنم ...
واقعا حس قوی ای داشت...
من رفتم. موفق باشی رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد