عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

سگ ولگرد

هفته پیش بود که در مسیر کتابخونه دیدمش . زیر یکی از ماشین ها خوابیده بود و زوزه می کشید . نشستم که ببینمش ، ولی فرار کرد ... یکی از پاهاش را گرفته بود بالا و با سه پا می دوید . بیشتر که دقت کردم دیدم زخمی شده . گفتم حتما بعد از چند روز که ازش مراقبت کنه خوب میشه . به همین خاطر داره خیلی احتیاط میکنه .  

امروز بعد از یک هفته دیدمش ... داشت از سر کوچه میومد . خیلی ترسیده بود . هنوز زخمش خوب نشده بود . و چون پای زخمی کوچک شده بود حدس میزنم که دیگه خوب هم نمیشه . بعد از چند ثانیه بچه ها از سر کوچه رسیدن ... با سنگ و چوب . اونها از اونور و بچه های داخل کوچه هم که متوجه شدند از اینور ... یکی چوب بر میداشت ، یکی سنگ ، یکی ،دمپایی در میاورد ، یکی هم داد می زد . من و سگ ولگرد وسط بودیم ... زل زدم توی چشمهاش ، شاید در 10 ثانیه 10 بار به دو طرف کوچه نگاه کرد . پر بود از دلهره . من بودم و یک تکه نان و سگه بود و سه تا پا . نمیدونم چه چیز این بدبخت باعث شده بود که بچه ها بیفتن دنبالش . به نظرم مظلوم تر از اون توی کوچه پیدا نمی شد . خلاصه محاصره تنگ تر شد تا اینکه مجبور شدم یه راهی براش باز کنم تا فرار کنه . رفت اما با 20 تا بچه که دستاشون پر بود از سنگ و چوب و دمپایی .  

سگه که رسید سر کوچه یکی از همسایه ها در حالی که بچه اش را بقل کرده بود اومد و گفت ... ااااااا پس هاپو کو ؟ گفتن هیچی هاپو ها رفتن دنبال سگ بدبخت .  

--- 

واقعا بده که به چیزی غیر از خودمون اهمیت ندیم .

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 00:48 http://c-morgh.blogfa.com

سلام آقا وحید
پست های زیبات رو خوندم
در ظلم این کودکان نیاز به دادستانی چون آقا وحید بود که این سگ را از دست اینان رهایی بخشه.
همونطور که نیاز به منجی که ما رو از ظلم جهانی نجات بده حس میشه
شاید اگه آقا وحید از سگه دفاع می کرد این بچه های جاهل تصور می کردند که "یعنی هیچ کس در این جمع نمی فهمد و فقط این یک نفر می فهمد؟! سگ که آدم نیست، سگ که از ما نیست پس باید او را زد تا دیگر جرئت نکند به محل ما (!!!) بیاید، دنیا برای ماست حیوانات حقی ندارند!"

[ بدون نام ] شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 12:44

همه ظالمن.
آدم بزرگا ظلم می بینن. بعد میان و به بچه ها ظلم می کنن. بچه ها به هاپوها. هاپوها به گربه ها. گربه ها به موش ها و...
همه می خوان یه جوری خودشون رو خالی کنن و ظلمی که در حق شون شده رو سر یکی خالی کنن!!!
نمی شه به بچه ها خورده گرفت که چرا دارن خودشون رو تخلیه می کنن. ولی میشه بشون گفت که راه های دیگه ای هم هست برای خالی شدن...(ولی هنوز اختراع نشده!!!)

پس یعنی میخوای بگی که بالاخره یکی اول از همه ظلم کرده ... اونیکه اول از همه بوده

دیدبان شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 12:45

یادم رفت اسم بنویسم نظر بالایی رو به خدا من نوشتم.

دیدبان یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 13:42

هر برداشتی می شه کرد.حالا شما می خوای حرف بذاری توی دهن من نمیدونم چرا؟ می خوام بگم که اگه می بینی یکی داره به دیگری ظلم می کنه حتما قبلا یکی بش ظلم کرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد