عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

روزگار سگی

فردا ۲۲ خرداد  

وقتی حتی اگر یک مگس نیشتون میزنه طوری رفتار نکنید که انگار اتفاقی نیفتاده ... حداقل میتونید بگید (( آخ )) ...  

روزهای خوب از راه نمی رسند مگر اینکه مردم برای آرزوهایشان تلاش نکنند .  

الان چشمانم از نفرت در حال استفراق بغض هایی است که روزی چون تیر بر قلب بادیه نشینان سیه دل خواهد نشست . نفرت تمام وجودم را گرفته . حتی نمیتوانم به روزهای خوب هم فکر کنم . ولی هنوز زنده ام .  

نمیدونم چی دارم مینویسم . فقط ... لعنت به این روزگار سگی ...

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 00:30 http://www.akslar.com

عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

دیدبان شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 12:41

آه باران... ای پناه جان بیداران، بر پلیدی ها، که عمریست در گرداب آن غرقیم، آیا... چیره خواهی شد؟ (فریدون مشیری) (ازمن:چیره نشی بهتره)
من فکر می کنم که روزگار آلان خیلی بهتر از آینده ای که شما میگی چون تیر بر قلب بادیه نشینان سیه دل خواهد نشست. یه نگاهی به گذشته های دور بنداز هر وقت که مردم برای آرزوهایشان تلاش کردن چی شده؟ بدتر شده که بهتر نشده. به نظرم بهتره آرزو کنیم که، آرزو نکنیم.

بهتره بشینیم منتظر معجزه ی خدا باشیم ... این بهتر نیست ؟
ای روزگار سگی !!! که آرزو کردن هم رنگی نداره

مهدی شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 16:24 http://c-morgh.blogfa.com

سلام
بادیه نشینان؟؟؟؟؟؟؟
به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل

بادیه نشینان !!!
من شعور و شخصیت و شیوه ی زندگی این عده را نزدیک به بادیه نشینان عرب میدانم . که گر امر کنند دختران خود را هم زنده به گور میکنند و گر امر شود کافر میشوند .

دیدبان یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 14:09

وقتی که آسمون ابر نداره! وقتی که ابر بارون نداره! وقتی که زاینده رود آب نداره! وقتی که زمین هندوانه نداره! وقتی که هندوانه مزه نداره! وقتی که کشاورز خودروی ساخت داخل نداره ! وقتی که خودروی ساخت داخل کیفیت نداره! وقتی کیفیت معنا نداره! وقتی که اصلا مهم نیست که کیفیت معنا نداره! وقتی مهم نیست که جوان کار نداره! وقتی که جوانی که کار نداره پول نداره ! وقتی که پول نداره زن نداره! وقتی که زن (خانوم توسرکانی) خواستگار نداره! وقتی که دین، ایمون نداره! وقتی که استاد سواد نداره! وقتی که دانشجو شعور نداره! وقتی که دروغ کنتر نداره! وقتی که....
خلاصه هیچی نداره ولی شاخ که داره!
بعد شما توقع داری که آرزو خانوم رنگ داشته باشه؟؟؟ حتما بعدشم می گی که آقا جواد آرزو داشته باشه؟؟؟
خودت رو بسپار به دست سرنوشتی که برات رقم میزنن.

اوووووه
همه را یکجا گفتی پس من چی بگم .
راستی شعر جدید گفتی !
خیلی قشنگ بود .
سرنوشت دست نداره . فقط میاد شوتت میکنه وسط یه گودال کثافت و میگه حالا شنا کن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد