عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

سرد

سیاسی نه !!!  همان لعنت بر این روزگار سگی ...

هدفون را در گوشم میگذارم و به موسیقی گوش میدهم . به نت های ملایم با صدای بلند . آدمک ها در شهر راه میروند . دوست دارم هیچ صدایی سکوت را برهم نزند  . همه زبان در دهان خفه کنند و فقط راه بروند . بگذریم هیچ ... 

--- 

نمی دونم چرا اینطوری مینویسم ... مثل عکس های سیاه و سفید که هرچه قدر هم زنده باشند ولی سردی در خونشان موج میزند .

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 21:47 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

آرش یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 21:57 http://mb.blogsky.com

سلام
پایه هستی قرار بذاریم روی تبلیغات هم کلیک کنیم؟
اگه هر روز اینترنت میری این کار جواب میده
منتظرم

دیدبان دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 10:30

میشه بی تفاوت بود ولی خر نبود. می شه با چشم بسته راه رفت ولی به دیوار نخورد. البته یکم نیاز به تمرین داره!!!

مهم اینه که میخواهیم ببینیم ...

آرام چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 09:04 http://aram-asemani.blogfa.com

سلام وحید
دوست خوب و قدیمی ...
من نوشته های سرد رو دوست دارم پس باز هم بنویس ... سرد سرد بنویس ...
بی معرفتی من رو ببخش اما اینو بزار به حساب غمی که چند روزه روی دلم سنگینی میکنه ...
وحید ... الان چند روزه که مادر بزرگم رو از دست دادم ... دیگه ندارمش ...
حوصله ی نت رو ندارم فقط گهگاهی یه سر کوچولو میزنم.
البته امتحاناتم هم مزید بر علت شده ...
وای چقدر حرف زدم ... ببخش
.
.
.
می دونم که عکسایی رو که میزارم دوست داری ... پس همشون تقدیم به تو...

سلام
همه ابرهای عالم شب و روز در دلم میگریند .

پر از امید دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 14:37 http://www.urimportant.blogfa.com

سلام
نوشته های جالبی داری
از قلمت خوشم میاد
لطفا همینطوری ادامه بده
بهم سر بزن. خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد