عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

دستهایت

 چند نوشته ی کوتاه در شبی که تنهایی آزرده ام کرد ...  

دستهایت را باز کن ، کمی آسودگی می خواهم . کمی آغوش برای با چون خودی تنها بودن . همانطور که دستهایت گونه هایم را لمس میکند آهسته در گوشم زمزمه کن : برای دل بارانی ات خوشحالم ... 

 

دستهایت را باز کن و دست در دست جنگل بگذار . بگذاردستهایت به اندازه ی تمام درختان شهر باز شود ... دلت را به آسمان بسپار و چون باران در درختان جاری شو . بگذار برای یک بار هم که شده سبز بودن را لمس کنی ...  

  

بخند ، بلند تر ، بخند ... اگر نخندی فکر میکنند از خشنودی آنها دلگیری . بلندتر بخند . بگذار صدایت ، گوش پر شده از حرفهایشان را کر کند . اصلا گوش هایت را هم بگیر و بلند بلند بخند تا بدانند تو از دیدن دستها در بند یکدیگر دلگیر نیستی ...  

 

-------- 

می خوام در آخر هر نوشته ای تکه ای از نوشته های قدیمی ام را بنویسم ...  که چند سالی از نوشتنشون میگذره و الان از دل وبلاگ قدیمی بیرون آوردمشون ...

لا لا لا لا بگم قصه
بزرگشو زندگی سخته
لا لا لا لا چه می دونی
که عشق هم شد خیابونی
لا لا لا لا هوا سرده
دل آدم پر از درده
لا لا لا لا از آن روزی
که عشق هم شده امروزی
لا لا لا لا از اون نامه
که دادی تو به یک خنده
لا لا لا لا شدم دلگیر
که گفتی عشقت عالمگیر
لا لا لا لا چه می دونی
که عشقم شد خیابونی
لا لا لا لا چه می دونی
که از غصه تو می خونی

نظرات 6 + ارسال نظر
همیشه بهار پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 23:26 http://www.dard-e-moshtarak.blogsky.com

چه ملموس
چه عاشقانه
چه زیبا..........
نوشته هایت رامیگویم......آفرین

حامد پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 23:32 http://lovefal.blogsky.com

زندگی تجربه تلخ فراوان دارد و سه تا گوچه و پس کوچه و یک عمر بیابان دارد
سلام وب جالبی دارید من مایل به تبادل لینک با شما هستم در صورت تمایل من را با نام ((بیا فالت بگیرم)) لینک کنید و در قسمت نظرات به من اطلاع دهید تا من هم شما را لینک کنم
ممنون

... جمعه 4 تیر 1389 ساعت 00:14

افرین ایول باریک همین جور ادامه بدی پیشرفت میکنی.واسه این نوشتت 20امتیاز مثبت لحاظ می کنیم. توام مثل حسین از این شکلکا بذار.

ممنون .
در مورد شکلک ها هم باید بگم که کار من از شکلک گذاشتن گذشته ...

دیدبان جمعه 4 تیر 1389 ساعت 14:48

لطفا اینجا عشق نریزید.....
لطفا عشق های خود را ساعت ۹ شب بیرون بگذارید.....
لطفا عشق خود را جلوی درب نگذارید.....
پسر برو سر کوچه ی خودتون عشق بازی کن. دفعه ی دی گه اگه عشقت بیفته این ورا خودم میزنم پ......
جمله هایی که در سال های نزدیک در خیابان ها فراوان می شنویم.
معنای عشق ها عوض می شود.....

... شنبه 5 تیر 1389 ساعت 00:11

چرا؟ رفتنی شدی؟

در سیر دوم زندگی هستم . تازه متولد شدم

... شنبه 5 تیر 1389 ساعت 00:29

راستی روز مردو بهت تبریک میگم.

هر چه از دوست رسد نیکوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد