عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

دستهایت نمیگذارند

خیالی نیست جز اینکه  

 از آسمان دل ما که می گذرد ، ابرها ، رویایم را سایه باران کنند . 

 چشم خیالم خیره به آسمان نماند و تا روزها و روزها  دعا نکند ، که خدایا باران ببارد . 

کاش دستی از آسمان به کویر دلم نزول می کرد و من را تا بیکران دشت های سبز میبرد و نشانم میداد که شادی هنوز در دست عابران چند صحرا پایین تر موج می زند .   

-------------------------------------

اگر  دستانت را زود بگیرم بی جان میشوی ، کم کم رنگ از رویت میرود .  

گل من ، تو هنوز برای عاشقی جوانی ، ولی زیبایی ات ، زیبایی ات ، و دست های پر مهرت چشم هایم را بسته اند به حقیقت ، یه رویایی که نمیشود به آن جان داد . بگذار برایت قصری بسازم از احساس ، از عقل ، از مهربانی .  

گل من : هنوز زود است . بگذار که ریشه هایمان خاک ها را بشکافند و در عمق زندگی معنای زندگی را دریابند ... 

گل من ، عشق من ، بگذار احساسمان را پاک نگهداریم و به هر عابری به چشم خائن خیره نشویم ... بگذار خیالمان راحت باشد که در گلدان زیبایمان منتظر صعود به خوشبختی می مانیم تا زمانیکه ریشه هایمان همدیگر را در آغوش بگیرند .  

به حسین و ع ...  

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر دهنوی یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 00:18 http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

بوف بینا یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 13:16

قشنگ بود
اما فقط قشنگ بود


چشمانم خسته شدند بس که آسمان را خیره نگاه کردند
پس کی می بارد این باران رحمتت؟
یا خدایی نیست
یا من خدایی ندارم
اما دلم را چه میگویی؟
مگر نمیگفتی دلهای پاک هر چه که بگویند کسی که نمیدانیم کیست صدایشان را میشنود؟
مگر نمیگفتی : و خدایی که در این نزدیکی ست . . .
کجاست آنکه قولش را روزها قبل به خودمان داده بودیم؟
کجاست این دلخوشی روزهای سخت جدایی؟
بگذار در دستان انکس که دوستش میدارم بمیرم و نبینم که خدایی به سراغم نمی آید
من از این دنیا و آدمهایش بریده ام
تو که خوب میدانی . . .

همه اش خاطره میشود و روزی در کنار کودک چند ساله ای نشسته ای و در حالی که چای مینوشی میگویی : هه چقدر ساده بود . اومدن ، رفتن ، دل بستن ، دلبریدن ، چقدر غمگین ، چقدر الکی شاد ، چقدر خواب ، چقدر بیدار ، چقدر چقدر ها ...

... سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 22:34

نوشته هایی که مینویسی خوبه ها ولی خوب یه امایی داره. اماش اینه که یکم فهمیدنشون سخته. مثل دوران دانش اموزی با قرمز معنیشو زیرش بری عالی میشه.

به نظر خودم که کاملا ساده اند ...
مثلا کجاش سخته ؟؟؟

بوف بینا چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 20:58

با من خاطره بازی نکن
من لحظه ها را از دست نمیدهم تا خاطره بسازم
لحظه بساز لحظه ساز من

... چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 22:06

منم اگه یه چیز بنویسم به نطر خودم سادست چون فهمیدمش که تونستم بیانش کنم. همش سخته چون بیانت خیلی ادبیه منم ادبیاتم خوب نیست.

سلام
لطفا وبلاگتان را هم بنویسید ... مغزم خراب شده و یادم نمیاد اسمش چی بود ؟؟!!!!

... پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 14:39

وبلاگ ندارم چه حیف شد مغزت الکی الکی خراب شد.

خراب شد !!!
حالا من نمیفهمم چی نوشتی ...

دیدبان پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 22:20

من که خودم فهمیدم چی نوشته بودی!!! ولی این بچه همسایه ما خوندش بعد زیاد نفهمیده که چی شده. بعد فهمیده که من فهمیدم! همش میاد پیش من که براش بگم که بفهمه! منم هرچی توضیح میدم که بفهمه نیییمی فهمه!!!حالا مطالب بعدی رو یه کم بی ادبی بنویس که این بچه همسایه ما هم بفهمه. ولی خودتم که می دونی که من فهمیدم که!!!به جان تو فهمیدم...

از همسایه شما انتظار فرجی نیست ما را

... دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 14:33

خودت گفتی مغزت خراب شده منم گفتم چه حیف شد.

اهان ...

سعیده بیات جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 17:36 http://pargol20parinaz.LoxBlog.Com

سلام آقای شایق بیات هستم شرمنده بی اجازه وبتونوخوندم تقصیر آقای صادقی شد خواستن از وبشون دیدن کنم اونجا آدرس وبتونو دیدم بعد از دیدنمتوجه شدم شمائید خواستم نظر بدم خجالت کشیدم که بی اجازه اومدم برای همین نظرمو به آقای صادقی گفتم ایشون منو به بحثتون دعوت کردن با اجازتون من هم شرکت کنم راستی یادم رفت واقعا مطالبتون جالبه وزیبا فکر نمیکردم بچههای مهندسی اونم اقایون چنین طبع لطیفی داشته باشن ولی شماو آقای صادقی خلافشو ثابت کردین

سلام
خوش امدید . اجازه نمیخواد که . بپرید وسط گود و شروع کنید .
منتظر نظرات شما هستیم .

پاییز(بیات) شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 05:40 http://pargol20parinaz.loxblog.com

بازم سلام.

خیلی ممنون. چشم حتما الان نظراتمو در قسمت بحث میزارم.

از اینکه به وبلاگ ما امدید و لطف کردید ونظر دادید هم تشکر میکنم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 01:56

سلام با شرمندگی میشه پیامی که خودمو معرفی کردم واین پیامرا حذف کنیدممنون میشمراستی به وبتون سر زدم واقعا زیبا بود براتون نظر دادم قابلدونستین بخونین(پاییز)

سلام
متاسفانه بلاگ اسکای چنین قابلیتی نداره . یعنی اگر موقع خوندن نظر پاکش نکنی دیگه نمیتونی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد