عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عشق چیست ؟؟!!

بزارید یک بحث جالب بین خودمون راه بندازیم ...   

که برداشتتون از عشق چیه ؟؟؟‌ 

چه موقع میگید من عاشق شدم ؟ 

 آیا عشق را در نیاز به سکس می شود خلاصه کرد ؟  

آیا تنها نیروی جذب جنس مخالف باعث به وجود آمدن رابطه ها و در نهایت شاید عشق میشه ؟  

و اینکه هر زمانی میتوان عاشق شد ؟  

آیا عاشق شدن به صورت ارادی است ؟   

 

نظرات 67 + ارسال نظر
بوف بینا دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 20:35

بین کیا داری بحث میندازی؟
از عشق تعریف میخوای؟
عشق یه چیزیه که تا نداشته باشی نمیدونی چیه
از بیرون که نگاه کنی تا دلت بخواد میتونی در موردش حرف بزنی
اما وقتی داخلش میشی زبونت بند میاد
لال میشی
اصلازبون نداری
دل
دل
دل
عقل هم نداری
حالا نشستی بیرون گود و میگی عشق یا سکس؟
مرد حسابی ارضای دو تا حس غریزی رو با هم قاطی نکن
حس دوست داشتن و دوست داشته شدن با ارضای میل جنسی از زمین تا زیر زمین خونتون فرق داره!
از ما گفتن

زرشک ... رفیق ما را باش .
میشه تند جواب داد .. ولی ملایم جواب میدم .
بوف بینای عزیز که کور شدی . من نمیگم لنگش کن .... دارم سوال میکنم که به نظر شمای آدم ، سکس چقدر تاثیر بین روابط دو جنس مخالف . مسلما جواب 100% نیست . ولی حتما درصدی هست .
در ضمن در مورد غریزه ها ... تو میتونی چندین تن را دوست بداری و دوست داشته بشی . ولی یه جایی یک نقطه برخوردی به وجود میاد که یکی از اونهایی که دوست داری و اتفاقا اون هم تو را دوست داره و اتفاقا جنس مخالف هستید و از قضا سکس هم نیروی خودش را وارد میکنه و هوار میزنی ... داد میزنی ... ناله میکنی ... التماس میکنی ... عاشق شدم .
روابط را در حال حاضر خلاصه نکنید ... ببیند که اصل ماجرا چی بوده . در زمانهایی که همه چیز روال خود را داشت . کسی سکس متفرقه نداشت . خلاصه میشد در ازدواج ... به موضوعات هم توجه کنید .. و طبق برداشت قبلی نطق نفرمایید.
این ملایمش بود ... برو به پای من نپیچ که جواب تند را مینویسم ...

دیدبان دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 22:36

نمی گم صد در صد ولی بین زن ومرد نیاز به سکس عاملیه برای عشق که بعدشم شاید باعث فراموشی همون سکس بشه.

آقا کمی بیشتر بنویس ... موضوع را باز کن .. حالا که سه تایی به هم دسترسی نداریم اینجا اون مراسم خوبمون را بر گزار میکنیم که فقط خودمون سه تا جنبه اش را داریم ... ولی اینبار با هدف و با موضوع ...
منتظریم

... سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 12:51

تو دنیای امروز عشقی وجود نداره همش عادته اگه یکیم به خیال خودش عاشق شده یه طرفست. عشق اونه که دو نفر اونقدر همدیگرو دوست داشته باشن که هر کاری واسه هم بکنن . من خودم خیلی دوست دارم عشقو تجربه کنم ولی تا حالا پیش نیومده یا من طرفو دوست نداشتم یا اون منو. تو دنیای امروز دختر و پسر به فکر ارضا کردن خودشونن چه از نظر عاطفی چه از نظر جنسی هیچ کدوم به احساسات طرفشون اهمیت نمیدن. سکس هیچ وقت باعث عشق نمیشه. دیدبان میگه عشق باعث فراموشی سکس میشه اما عشق بعد از سکس که عشق نمیشه انداختن میشه. عشق باید خیلی پاک باشه بهونه نباشه برای ارضا جنسی.

دیدبان سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 18:51

البته خوبه آقای وحید . ش هم نظر خودشون رو بگن.
این هایی که میگم تنها و تنها نظر شخصیست و از هیچ قوانینی پیروی نمی کند.
بنده نه تجربه ی سکس داشتم نه عاشق شدم(البته عشق از نظر بوف بینا).
ولی به عنوان یه جنس مذکر میتونم بگم که اکثر پسر ها(نظر شخصی) برای به دست آوردن سکسه که به طرف دختری کشیده میشن. من نگفتم انسان بعد از سکس عاشق میشه!!! منظور بنده این بود که برای به دست آوردن سکس به طرف جنس مخالف کشیده میشه و بعد میبینه که یه چیزی بسیار بالاتر از ارزای جنسی داره به وجود میاد و اون رو پیش میبره که کاملا نیت سکس رو از بین میبره و حتی در اکثر مواقع نفرت به سکس هم به وجود میاره که می شه اسمش را عشق گذاشت. عشقی که بعد از سکس به وجود بیاد عشقه به طرف مقابل نیست. عشقه به سکس با طرف مقابله. یه سوال داشتم این که تا حالا چند بار دیدین که پسری باشه از یک خانومی خوشش بیاد که چهره زشتی داشته باشه؟؟؟ به عقیده ی من میل میکنه به طرف صفر. این دو غریزه را نمی شه از هم جدا کرد.

... سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 21:24

همه چیز تو چهره خلاصه نمیشه شاید یه دختری چهره ی خوبی نداشته باشه ولی جذابیت های دیگه ای داشته باشه که بتونه هر مردی رو جذب کنه حتی شما دوست عزیز.

بوف بینا چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 20:19

همینجا بگم که این ... اون ... معروف نیست
اشتباه نشه
نمیدونم کی داره از این اسم مقدس سو استفاده میکنه
هر کی هست دیگه از این کارا نکنه
بیاد با اسم واقعیش بنویسه
--------------------------------
سکس یا عشق
مساله این نیست
وسوسه این است!


شخصا منکر قدرت سکس در روابط بین جنس مخالف نمیشم
اما به یه چیز اعتقاد کامل دارم
طرفین بهتره زمانی به سکس فکر کنند که از بعضی مسایل اطمینان داشته باشند
مثلا اطمینان از ازدواج
چون فکر میکنم اگر قرار باشه رابطه ای که به سکس میکشه ادامه نداشته باشه ضررهای زیادی برای هر دو طرف خواهد داشت
من نمیتونم خودمو توجیح کنم که با یه دختری رابطه داشته باشم که بعدا باهاش ازدواج نکنم
انگار داری از آیندت خرج میکنی
انگار داری خودتو میفروشی
از خودت کم میکنی
داری برای کسی مایه میزاری که مال تو نیست
کافیه یک لخظه به رابطتونبا همسر آیندتون فکر کنید
خوفناکه
-----------------------------
اما اینکه میشه از سکس به عشق رسید یا از عشق به سکس رسید رو قبول ندارم
اینا دوتا مساله ی کاملا جداگانه ست
شما میتونی عاشق باشی و سکس داشته باشی و میتونی عاشق باشی و سکس داشته باشی
میتونی با یه نفر سکس داشته باشی که اصلا هیچ خسی بهش نداشته باشی(سکس خیابانی)
میتونی با کسی سکس داشته باشی که عاشقشی(سکس عاشقانه)

اینها (سکس و عشق) ارضای دو میل غریزی هر انسانه
که رابطه ای با هم ندارند
مثل این میموه که شما تشنگی رو به شنیدن موسیقی ربط بدین!
البته امکان داره در حین شنیدن موسیقی تشنه تون هم بشه!
اما تشنگی به موسیقی ربطی نداره

سکس هم به عشق ربطی داره
حتی اگر الان وحید بخواد خفم بکنه!!!!

ما سه نقطه معروف و غیر معروف نداریم ... هرکسی میتونه از سه نقطه استفاده بکنه ... در ضمن میدونی که اصلا از این جو خوشم نمیاد ...
پس تمومش کنید

... پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 00:37

بوف بینای عزیز تو چیزی که بهت ربط نداره دخالت نکن کی میخوای از این اخلاقت دست برداری؟ دددددددددددلللللللللللللممممممممممم میخواد از ... استفاده کنم.

سلام
لطفا این بحث نقطه بازی را ادامه ندید

بوف بینا پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 19:57

برو بابا
جای جواب دادن اومده دلشو به رخ من میکشه
دلت هر چی میخواد واسه خودش میخواد

اگه راس میگی بیا با اسم واقعیت نظر بذار
چرا اسم یه نفر دیگه رو خراب میکنی؟

حالا انگار >ژان پل سارتر< داره نظر میده که خودشو واسه ما میگیره

ندادی هم ندادی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 21:08

با تو ام طرف ... بوف بینا راست می گه کارت جالب نیست. یه بار با اسم ملت نوشتی خندیدیم دیگه ادامه دادنش یه جورایی....... از خودت جنم داشته باش. به بقیه چه کار داری. حرکتت نشون میده که بت زور آمده هاااا...

درمورد موضوع بحث هم تا وحید . ش نظرش رو نگه بنده ادامه نخواهم داد.

دیدبان پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 21:10

بازم یادم رفت اسم بنویسم!!!! بالایی برا منه.
بابا خوب وحید . ش یه کاریش کن تا اسم ننوشتیم نظرمون نره برا ثبت.

... جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 01:49

من با ... نظر نذاشتم که تو بخندی؟ ناراحتی میتونی چشمتو ببندی نبینی! من اون موقعی که با ... نظر گذاشتم نمیدونستم کسی دیگه ازش استفاده کرده به هر حال به خاطر بی ادبی شما عمرا عوضش کنم.

دیدبان جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 18:26

بی ادبی؟!؟!؟!؟!
آره اون موقعش رو خوب یادمه.
بنویس تا صبح دولتت بدمد. با ادب.

... جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 21:06

مرسی که اجازه دادی.

بوف بینا دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 11:03

همه تون دیوانه اید
منم یکی از شما
!!!!!!!!!!
اصلا این ... هر کی که هست باشه
بیایید بی خیال اسم همدیگه بشیم
حیف این بحث به دعوا ختم بشه
جون هر چی جغده بیاید بحثو ادامه بدیم
سکس یا عشق؟
مساله این است

... دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 14:21

سکس بهتر از عشق شد دیگه توام عشق بازی رو بذار کنار سکسو بچسب.

بوف بینا جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 17:14

یه پیشنهاد دارم
به جای اینکه سکس رو بچسبم و عشق رو بذارم کنار بیام به تو بچسبم و سکس رو بذار کنار تو
چطوره؟
اینجوری یه مزیت داره
اونم اینه که یه چیزاییت ارضا میشه
جدی میگم
فقط یه مشکلی وجود داره
هنوز مجبوری پشت به من باشی!
چون دوست نداری کسی بشناست اینو گفتم

... شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 00:28

چه چیزایی ارضا میشه ؟ خیلی کنجکاوی بدونی من کیم؟ به پیشنهادت فکر میکنم!

بوف بینا شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 16:29

برو فکر میکن مگو چیست فکر/که سرمایه ی جاودانی ست فکر

ولی قول بده فقط فکر بکنی
نه چیز دیگه ای

آره خیلی دوست دارم بدونم کی هستی
حیف که خیلی به جربزه ای
ترسووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

... یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 13:24

اینطوری میگی منو تحریک کنی؟! باید بگم هیچ وقت نمیفهمی که من کیم. تو نمیدونی وحید کجاست ؟ عجیب همه رو گذاشت سر کار؟!!!!

بوف بینا دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 11:54

وای
حالا من چکار کنم که هیچ وقت نمیتونم بفهمم تو کی هستی؟؟؟؟
چه مشکل بزرگی
فکر کنم جنون بگیرم

نه نمیدونم کجاست
از خودش بپرس

چیه .... دلتون بای من تنگ شده بود ... افتادید به جون هم .

... دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 14:33

یکی اینطوری مینویسه که خیلی حرصش درومده باشه! آخی. خودم میدونم کجاست .

سلام
وارد بحث خودمون بشیم ... بلکه رستگار شویم

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 23:33

چه عجب آقا وحید تشریف آوردن خوش گذشت.آخرم خودت نگفتی نظرت راجعبه سکس چیه؟؟؟؟؟؟ بریم؟؟؟؟؟؟؟؟
البت منظور ادامه ی بحث بود ها برداشت بد نشه یه وقت!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام و درود بر یگانه پایه برای بحث
بریم حاجی

دیدبان دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 23:34

ای بابا بازم........... عجب گیجیه!!!!!!!!!!!
دیدبان هستم.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

تقصیر خودت نیست ها اااااااااااا . همینطوری هستی

وحید سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 11:31

سلام بر سه فیلسوف بزرگ
من نظرم را در جواب بوف بینا همون اول کار نوشتم ولی بحث به بیراهه کشید و به ترکستان که نه .به لرستان رفتیم
از اون بحث من اینو خلاصه بر داشتم :
سکس چقدر تاثیر بین روابط دو جنس مخالف داره . مسلما جواب 100% نیست . ولی حتما درصدی هست .
در ضمن در مورد غریزه ها ... تو میتونی چندین نفر را دوست بداری و دوست داشته بشی که در حال حاضر هم هستند . ولی یه جایی یک نقطه برخوردی به وجود میاد که یکی از اونهایی که دوست داری و اتفاقا اون هم تو را دوست داره و اتفاقا جنس مخالف هستید و از قضا سکس هم نیروی خودش را وارد میکنه و هوار میزنی ... داد میزنی ... ناله میکنی ... التماس میکنی ... عاشق شدم .
وگر نه چرا عاشق اونی نمیشی که جنس مخالف نیست ... خوب اونم تو را دوست داره و تو هم اونو دوست داری ... اینجا باید بگیم غریزه کار خودشو میکنه و شما به سمت جنس مخالف کشیده میشید .. خوب به سمت جنس مخالف کشیده میشید که خاله بازی کنید ؟ خیر به این سمت میرید که قانون طبیعت را اجرا کنید چون غریزه سکان داره . خوب حالا باید جنس مخالف را به سمت خودت بکشی ... چطوری ؟ میای میگری دنبال کسی که وجه اشتراک داری . یا هموهن حرف بوف بینا که گفت دوسن داشته باشیم و دوست داشته بشیم ...و خوب برای شکار یک آهو هم باید کمی در پشت بوته ها منتظر بمونید .. چه بسا برای شکار مرغابی از سوت های مخصوص استفاده کنید ... و هر چه شما در فشار جنسی بیشتری باشید زودتر به تفاهم و اشتراک میرسید . بازم میتونم بنویسم که نمیشه .. باید بحث را ادامه بدیم ... فقط در مورد موضوع بنویسید .

دیدبان سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 19:32

و هر چه شما در فشار جنسی بیشتری باشید زودتر به تفاهم و اشتراک میرسید!!!!

ای گه گفتی یعنی چه؟؟
به تفاهم و اشتراک میرسیم یا به تفاهم و اشتراک میرسونیمش با چشم پوشی های بیمورد با ایدآل فکر کردن و ایدآل دیدن.
منظورت همینه دیگه.

دقیقا منظورم این بود که بالاخره به تفاهم میرسی ... تا جایی که از ایده آل خودت میای پایین تر و در واقع تسلیم میشی .

آرام چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 15:23 http://aram-asemani.blogfa.com

سلام وحید

امیدوارم خوب باشی ...

کم پیدا نه ... دیگه نامرئی شدی ...


موفق باشی

آره .. داروی جدید کشف کردم ... میخوری نامرئی میشی ...

... شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 03:09

سکس تو روابط مهمه. تو تلویزیون یکی راجب روابط زن و مرد میگفت این که اگه دست همسرتو بگیری یک ثواب برات نوشته میشه یک گناه پاک اگه بوسش کنی 10 تا اگه بغلش کنی 100 تا اگه سکس 1000تا. البته این ماله بعد اردواج. اما دخترا وپسرا: دو جور سکس داریم 1.سکس برای ارضا کردن به هر نحوی که ممکنه با n تا طرف باشه2. سکس با یه نفر اونم از علاقه ی شدید. ولی خوب اینجا یه سوال پیش میاد اگه با اونی که سکس کردی ازدواج نکردی تکلیفت با همسر ایندت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از نظر علامه ... سکس مورد 2 اشکال نداره چون نیت پاکه.

میدونی چی مهمه .. این که ما الان نمیدونیم فردا چی میشه .... از روی علاقه رفتی سمت سکس و بعدش دیدی ای بابا زندگی به همین سادگی ها هم نیست ... به نظرم خیلی اشتباه بزرگیه ... و بهتر بگم گناه بزرگیه ...
چرا میگم گناه ؟ چون میدونم به انسان ضرر میزنه .

سکوت شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 20:48

سلام دوستای خوبم
من همه شما را دوست دارم البته بعضی هاتونو نمیشناسم اینجا چون مثلا با ... اومدین
سلام اقا وحید تو که پسره خوبی بودی
از این به بعد میخوام بیام نظر بزارم واست و بحث کنم
به نظر من ادم فقط میتونه با عشق سکس کنه نه با سکس عشق کنه حداقل من که اینطوریم البته در جواب وحید باید بگم که سکس و عشق جداست از هم و درصد نداره

سلام
ممنون که ما را دوست داری .
خیلی عالیه که توی بحث شرکت میکنی . ولی من هنوز میگم درصد داره عزیز .

سکوت شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 20:53

بوف بینا جان و ... جان و دیدبان جان و بقیه جان سلام
سعی کنید نه عشق کورتون کنه نه سکس
به نظر من افرات توی هر کاری وحشتناکه حتی عشق
اگر ما توی هرچیزی تعادل را رعایت کنیم بهترین خواهیم بود.حتی سکس کردن هم نیازه و سعی کنید امتحانش کنید اما با جنده نه با دوستی که دوستش دارید چون فقط اینطوری بهتون حال میده

با این تعادل گفتنت خیلی حال کردم . همینه تعادل . که واااااااااای از افراط حتی در عشق . نظر شما در مورد سکس هم اگر بهتر بگیم میشه همون هم آغوشی عاشقانه که بر میگرده به بعد از ازدواج . فکرش بکن قبل از ازدواج رفتی با عشقت سکس داشتی دقیقا بعد از سکس میری توی فکر که نکنه ای با کسی دیگه هم سکس داشته بوده باشه . ها ؟ این که تا اینجا پیش اومده شاید با کسی دیگه هم پیش رفته باشه .

بوف بینا یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 11:56

احساس میکنم همه دارن ضر میزنن
نشستید بیرون گود و میگید لنگش کن
کدومتون تا حالا توی موقعیت سکس قرار داشتید که اینجوری دارید از خودتون نظریه ساتع میکنید
یه مشت حرف مفت میزنید که معلوم نیست اگه پاش برسه به حرف خودتونم عمل بکنید یا نکنید
همینجوری رو هوا از سکس و عشق حرف میزنید که خودتونو علامه نشون بدید
اونوقت تا حالا نه عاشق شدید و نه توی موقعیت سکس قرار داشتید
یه خورده واقع بینانه به قضیه نگاه کنید
هم با ... هستم و هم با وحید و هم با دیدبان
این سکوت هم که معلوم نیست چه کاره بیده
لطفا ضر نزنیم

ضر نه عزیزم داریم حرف بحث میکنیم . دقیقا نمیگیم لنگش کن ولی از دید یه تماشاچی داریم نگاه میکنیم . در ضمن در در موقعیت سکس بوده ام بهتر بگم فقط کافی بود بگم حالا نوبت منه .
در ضمن اینهایی که مینویسیم اعتقاد ماست نه ضر مفت . که البته باید ببینیم شما چی ؟ اعتقاد یا ضر مفت ؟

سکوت یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 17:28

سلام
بچه ها ببخشید من این نظر قبلیمو باید اصلاح کنم که دچار سوتفاهم نشید
(اگر ما توی هرچیزی تعادل را رعایت کنیم بهترین خواهیم بود.حتی سکس کردن هم نیازه و سعی کنید امتحانش کنید اما با جنده نه با دوستی که دوستش دارید چون فقط اینطوری بهتون حال میده)
منظور من از آخر ای جمله این بوده که با جنده سکس نکنید چون باعث بیچارگی میشه اگر خواستید با کسی که دوستش دارید امتحان کنید.
اقای بوف بینا مطمعنم شما یکی توی شرایط سکس باشی مطمعنا یوسف نمیشی عزیزم
لطفا ضرم نزن بی ادب

بوف بینا دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 18:34 http://bufebina.blogfa.com

به جناب سکوت عزیز:
لطفا به اخرین مطلبی که این جانب در وبلاگ خویش نهادم مراجعه نمایید شاید که رستگار شوید
من باب گه خوری ست
گرچه بعید میدانم که شما به راه راست هدایت شوید
در ضمن من همین الان یوسف تشریف دارم
گفتم که در جریان باشی
بنده عادت به گه خوری ندارم.اون هم از نوع گه خوری اضاقی

ببینید اصلا بلد نیستیم بحث کنیم !
واقعا متاسفم
هر کاری که می کنیم فکر میکنیم ما بهترینیم ... مثلا اگر با یک دختر دوست باشی و دست بهش نزنی سرمون را بالا میگیریم که هااااااااااااااااااای دیدید ؟ من بهش دست هم نزدم . در حالی که بهتره بگیم من اعتقادم چیز دیگه ایه .

... سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 17:56

ولی تو همین الانشم داری گو میخوری. اینجا کسی به جز تو ضر نمیزنه بوف عزیز. آدم که حتما نباید کاریرو خودش عملا انجام بده میتونیم اذ تجربیات دیگران استفاده کنیم.بعدشم یه ضرب المثل هست که میگه گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میاد الان قضیه یوسف بودن تو.

ضر میزنن یا نمیزنن مسئله این نیست . مشکل اینه

بوف بینا شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 10:56

گربه شاید دستش به گوشت نرسه بگه بو میاد و پیف پیف کنه
اما مطمئن باش اگه دستم به تو برسه دیگه کار اون گربه رو نمیکنم

بهت نشون میدم گه خوری یعنی چی
آره عزیزم

در مورد ... نقطه هم دقیقا تا همینجا پیش رفت . یادته ؟
به بحث برگردین .

... شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 11:44

تا الان که یوسف بودی حالا دیگه دعا میکنی دستت به من برسه. ببین وحید ما کلی فکر میکنیم میایم نظر میذاریم بعد بوف اینقدر بی ادبی میکنه دیگه تا بخوایم جوابشو بدیم یادمون میره بحث چی بوده. به نظر من یا بحثو تموم کن یا بوفو ادب کن. ضرر که میزنه ولی بعضی وقتا از علاقه ی شدید تو موقعیتی قرار میگیری که کاری که نباید بشه میشه اون وقت دیگه پشیمونی فایده نداره. آدمم طوریه که وقتی یه گناهو انجام میده و راحت از کنارش رد میشه اون گناه واسش عادی میشه دوست داره تکرارش کنه.

ادامه بدین ...
کاری که نباید بشه میشه ؟ یعنی یه کاری میشه که اصلا از قبل بهش فکر نمیکردیم ؟ مثلا تو با یه دختر دوستی و بعد یهو در شرایط سکس قرار میگیری ؟
نه ... در زملن دوستی به سکس هم فکر میکردی . . . شاید غرورت نذاره بفهمی ولی فکر میکردی . در مورد تکرار گناه هم که بله .. کاملا عادی میشه .

سکوت یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 11:09

سلام بوف نه تنها کور بلکه باید بگم بی چشم
تو هیچی از سکس و عشق نمیفهمی
تو فقط دنبال جبران عقده های بچگانت هستی عزیزم

به دوستانمون ناسزا نگیم . چون همدیگه را نمیبینیم دلیل نمیشه که اینطوری انتقاد کنیم .. انتقاد کنید ولی مثل دوست

... یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 11:38

شاید یه کوچولو فکر بکنن ولی قصد از دوستی ارضا کردن نبوده دوستی بوده حالا این وسط یه اتفاقاییم افتاده.

دقیقا هدف دوستی بوده ولی چه می شود کرد که ما نمیتونیم روی پشت بوم بایستیم و در هر صورت از یک طرف می افتیم

[ بدون نام ] یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 12:19

سلام آقا وحید
به نظر من سکس با کسی که راضی باشه و دوستتش داری هیچ عیبی نداره
فکر کردین سیغه کردن چیه؟ راضی بودن هردو طرفه دیگه
الان یه سر به دفاتر یکی از مراجع بزنید ببینید چه خبره؟ هم زن بیوه هم دختر با رضایت پدرش هم پسر هم مرد واسه سیغه پره؛ هدف همشونم فقط سکسه پس کار اینا که گناهش بیشتره تا اینکه ادم با دوستی که دوستش داره و هدفش فقط سکس نیست رابطه جنسیم داشته باشه و لذت ببره؛ خداییش غضاوت کنید.
یه نگاه کنید به جوونای اروپا و پیشرفت کردنشون.
من دوست دارم به امروز فکر کنم و لذت بردن از الان نه اینکه به فکر آینده و اینکه با کی میخوام ازدواج کنم.
دوستم ندارم از الان واسه آینده ای که معلوم نیست چی میشه تصمیم بگیرم و کسیو انتخواب کنم و قوول بیخود بهش بدم حتی اگر بهترین باشه و فکر کنم از دستم میره چنین کاری نمی کنم.
به نظرم هر چیز به وقتش پس هروقت که تصمیم به ازدواج گرفتم یکیو انتخواب میکنم.
آیا آدم با دوستی که بهش اعتماد داره و دوستش داره اونم دوستت داره و هدفت از با اون بودن سکس نیست و هدف اونم سکس نیست؛ کنار هم بخوابن و لذت دوستیشونو ببرن گناهه؟؟؟
یا اینکه یه جنده را ببری سیغه کنی و یه شب تا صبح ده بار خودتو ارضاع کنی گناهه؟؟؟

خیر گناه نیست . ثواب هم داره . ولی آینده اش گناه داره . چون تویی که قصد ازدواج نداشتی رفتی با یکی خوابیدی و حالا اون یکی زن یه بدبخت دیگه شده . گناه دومش اینه که بالاخره یکی دل یکی را میشکنه و میگه نه . گناه بعدی اینه که شاید اون دختر و یا پسر ترسش از سکس بریزه و فردا و فردا ها باره ها سکس داشته باشه . گناه بعدی هم اینه که در موقع ازدواج سکس دیگه نیرویی نداره که بخواد دو نفر را به سمت هم هول بده . و این میشه که انتخاب سخت میشه .

سکوت یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 12:22

ببخشید من یادم رفت اسممو بنویسم نظر قبلی هم واسه من بود
سکوت معجزه میکند.

سکوت یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 12:30

دردودل.....
گاهی اوقات انقدر دوستامو دوست دارم که حاظرم هر کاری واسشون بکنم و کمکشون کنم.
بعد یه دفعه یه حرکتی ازشون میبینم که انتظارشو نداشتم و دوست دارم خودمو خفه کنم. بعد تصمیم میگیرم که دیگه مثل خودشون باشم اما باز یادم میره و همیشه کمکشون میکنم بدمن هیچ چشمداشتی واسشون دل میسوزونم اما اونا هیچوقت نمیفهمن.

گاهی اوقات فکر میکنیم که ما بهترین موجود روی زمین هستیم . گاهی اوقات در قبال کمکی که میکنیم مزد میخوایم . بعضی اوقات می خوایم دوستانمون درکمون کنن ...
ببینید اگر به کسی کمک میکنید اینو یه وظیفه بدونید نه یه منت که برای دوستانتون انجام دادین .. اصلا بهش فکر هم نکنید که چرا کسی به فکر من نیست . شما خوب باشید .

سکوت یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 12:56

اگر یه دختر پسر که باهم دوستن باهم سکس کردن راحت میشه فهمید که هدف از دوستیشون سکس بوده فقط یا نه.
چطوری؟؟؟
مطمعنا اگر هدفشون فقط سکس باشه بعد از سکس از هم جدا میشن چون سکس بدون عشق و علاقه باعث نفرت شدید میشه.
مخصوصا پسر که حتما زده میشه و دنبال یکی جدید میگرده تا واسش تازگی داشته باشه چون بعد از سکس میفهمه که اصلا براش لذت نداشته.
و اگرم بعد از بار اول جدا نشه چون بار دومش بسیار زود اتفاق میفته و مطمعنا به بار سوم نمیکشه چون همیشه یه خوشگلتر و خوش استیلتر پیدا میشه.
این حرفارو که زدم مطمعنم چون تحقیق کردم و بین کسای که میشناسم نمونشو زیاد دیدم.
امیدوارم هیچکی به جنس مخالف خودش به دید سکس نگاه نکنه؛ مخصوصا وقتی که از در دوستی وارد میشه و بهش میگه دوستت دارم.

سکوت یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 12:58

سکوت معجزه میکند....................

سکوت یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 13:05

سکس بدون دوست داشتن کثیفه و هرکسیو خراب میکنه و باعث میشه به همه دست درازی کنه.
یادتان باشد اگر خاطرتان تنها شد طلب عشق زهر بی سروپایی نکنید.....

اینم هست دیگه

دیدبان یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 21:52

سلام. دیدم دعوا خانوادگیه گفتم وارد نشم بهتره.
این بحث به نظرم فایده ای نداشته باشه چون همه دوست دارن نظر خودشون رو تحمیل کنن. آقا وحید درش رو تخته کن بره. دقت کردین همه یکه نظریم فقط اسم من بد در رفته!!!
بنده تنها نظرم رو میگم و هیچ پافشاری روی درستی اون ندارم ولی به هیچ عنوان تغییرش نخواهم داد.البته سعی هم می کنم ضر نزنم.
یادم میاد سر کلاس معارف بودیم احتمالا بوف بینا هم یادشه. استاد:(اسدی) گفت تمایلات جنسی هستن که نمی گذاره خانواده از هم پاشیده بشه. یکی از بچه ها که اتفاقا هم صورتش مو زیاد داشت و دست تقدیر اصفهانی هم بود و کار خدا به عقیده ی خودش همه چی رو هم بلد بود شدیدا شاکی شد و به مقابله با استاد نگون بخت پرداخت.اون روز بحث ادامه پیدا نکرد. ولی من با فرد دانشجو موافق بودم.
بنده حرف بوف بینا را قبول دارم نباید سکس رو اجباری در عشق دونست ولی به نظر من بدون تمایل به سکس دقت کنید فقط منظورم تمایل داشتن است نه خود عمل شاید عشقی به وجود نیاد!!!
جناب ... هنوز به خویشتن خویش بر نگشتی.خوش باش.

بیاین اینطوری نتیجه گیری کنیم که برای هر کسی با توجه به روحیات و شرایطی که داره این قضیه فرق میکنه . مثلا یکی شاید اونقدر به عشق پاک نگاه کنه و تمام طول عمرش عشق ر ا امری خدایی فرض میداشته و با این نگاه قدم به وادی عشق میزاره و در این صورت عشق حاصل وصال به درگاه خداوندیست .
و یا شاید یکی اونقدر تحت فاشر جنسی قرار میگیره که ناخوداگاه عاشق میشه تا این دوران مجردی کوفتی تموم بشه و اولین هم آغوشی بدون استرس را تجربه کنه .
و اما سکس متفرقه که چیزی نیست جز تسلیم در برابر شهوت .

بوف بینا دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 00:07 http://bufebina.blogfa.com

بنده همین جا اعلام میکنم که هر کی دوست داره به من فحش بده فحش بده
من سیب زمینی تشریف دارم!
خوب شد؟

من دو تا حرف بزنم و برم
اول اینکه این حضرت ... خودشو معرفی کنه

دوم اینکه بابام جان سکس و عشق به هم ربطی نداره

تمام
ببخشید
چندتا دیگه هم یادم اومد

سوم : من از سکوت عزیز میخوام بپرسم تا حالا سکس داشته یا نه؟
به احتمال قوی جواب این سوال من منفیه
میخوام بگم یه نفر وقتی یه غذایی میخوره میتونه بگه این چه جور غذایی بوده.میتونه بگه خوب بوده یا بد بوده.اما وقتی تا حالا از تون غذا مزه ای نچشیده چه جور میگه که خوبه یا بده؟
حالا کسی که نه عاشق بوده و نه توی موقعیت سکس قرار داشته چه جوری میگه که سکس با کسی که دوستش داری خوبه و بد نیست؟
رک حرف بزنم:
من به خودم اجازه نمیدم با کسی که دوستش دارم قبل از ازدواج سکس داشته باشم

اصلا اگه کار خوبیه چرا پس از خانواده و اطرافیان پنهانش میکنیم؟
حتما یه قبحی توی این مساله وجود داره

از این گذشته ازدواج اولین چیزی که با خودش میاره ؛احساس تعهد؛ نسبت به طرف مقابلته
قبل از ازدواج هیچ تعهدی به هم ندارین

از بین رفتن احترام و منزلت شخصیت طرفین رو چه کار میکنید
به خدا قسم حتی دست کسی رو گرفتن هم سخته
چه برسه به سکس

من نه ادم مذهبی هستم و نه امل تشریف دارم
اینو از وحید و دیدبان میتونید بپرسید.ولی روابط با جنس مخالف چیزیی نیست که بخوای باهاش ادای روشنفکر ها رو در بیاری
تاکید میکنم:روشنفکر بازی هامون رو بذاریم واسه جاهای دیگه

حالا بیایید بگید من فحش دادم

مسلما هرکسی عقاید خودشو داره . و من از راه انداختن این بحث میخواستم به یک سوال برسم که داریم به کجا میریم ؟ به اونجایی که هرکسی که یه عشقی داشت میتونه خودشو صاحب اون فرض کنه و به خودش اجازه بده و با طرف سکس داشته باشه ؟ و بعد بگه که نه پولم کجا بود زن بگیرم ما که شیرین کام شدیم . برای چی برم زن بگیرم ؟
در مورد روشنکری بگم که چیزی که ما نفهمیدیم روشنفکری هست . ما از غرب فساد را به عنوان روشنفکری به غنیمت اوردیم نه روشن فکری را .

... دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 00:13

من با پاسخ وحید به سکوت موافقم. البته سکوتم بد نمیگه اگه قراره تو دوران دوستی سکسی اتفاق بیفته بهتره با کسی باشه که دوسش داری ولی خوب آدمیزاده دیگه ممکنه تا قبل از ازدواج خیلیا رو دوست داشته باشی. اینجا که اون ... معروف نیست بخوام دنبال اسم واسه جلب رضایت شما باشم دیدبان عزیز. بعدشم اینجا کسی نظرشو تحمیل نمیکنه یه سری از واقعیتایی که تو نمیخوای ببینی بازگو میشه.

اگر اینطور باشه دنیا میشه مرکز سقط جنین

... دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 00:18

من علاقه ای به معرفی خودم ندارم.

لا اکراه فی المعرفی نام .

دیدبان دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 16:56

به نظر من سکس قبل ازدواج یه جورایی خیانت به طرف مقابل حساب میشه.چه با کسی که دوستش داری و می خوای باش ازدواج کنی چه با کسی که توی خیابون سوارش کردی. حالا می خوایین در مورد من هرجوری فکر کنین برام مهم نیست میخواین بگین امله.بگین... اگه املی این جوریه آقا من امل خوبه؟؟؟

به قول بوف بینا که واقعا توی بینا بودنش هیچ شکی(قابل توجه سکوت) نیست. عشق....پاکه . نباید به پاک بودنش گووووه زد.

اقا وحید گل به نظرم اگه کسی اونقدر تحت فاشر جنسی قرار بگیره که به خاطرش عاشق بشه ... بره بمیره بهتره.

یه نکته از بوف بینا : (دوم اینکه بابام جان سکس و عشق به هم ربطی نداره.)به نظر من داره. ولی میشه ارتباط رو کم کرد اما احتمال از بین بردنش میل میکنه به طرف صفر.

من از ... تشکر میکنم که تمام واقعیت ها رو باز گو می کنه!!!!!!!!!!

سلام
متاسفانه هستند چنین کسانی . مثلا هشب جاتون خالی با علی رفتیم پیاده روی چیزی گفت که دیدم عین واقعیته . دوستی که به خاطر فشار جنسی عاشق یک زن بیوه شده بود . ببینید تا کجاااااااااااااا قدرت داره .

... دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 19:24

خواهش میکنم احتیاجی به تشکر نیست. سکس تو دوران مجردی گناهه گناه بزرگی که تا آخر عمر عذابت میده. اگه قراره عشقی باشه بهتره تو دوران مجردی نباشه عشق و سکس بعد از ازدواج دنیای دیگه ای داره دنیایی که توش ترس از گذشته نیست دنیایی که از پاک بودن خودت میتونی با افتخار سرتو بالا بگیری. شاید طرف مقابلت هیچ وقت از گذشتت چیزی ندونه ولی همیشه استرس گذشته تو وجودت میمونه مگه این که وجدان نداشته باشی. به هر حال یه روز همسر کسی میشیم که با اعتماد کامل ما رو انتخاب کرده.

سلام
همگی داریم به یک نقطه اشتراک میرسیم

سکوت دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 21:46

سلام دوستان
من از نظرات همه استفاده کردم و میخوام باهاتون راحت حرف بزنم.
اگر میخواید بدونید من سکس داشتم یا نه باید بگم آره داشتم؛
شاید بین همه شما فقط من این کارو کرده باشم
باور کنید تا قبل از این کار فکرشم نمیکردم که قبل از ازدواج سکس داشته باشم همینطور که شما الان فکرشو نمیکنید و دوست ندارید.
اما وقتی دوست دخترمو که خیلیم دوستش دارم و خودشم میدونه به خونه دعوت کردم با کمی اسرار قبول کرد که بیاد؛من هنوزم قصد سکس باهاش نداشتم اما از این قافل بودم که روایت آمده حتی خواهر و برادر را هم نباید توی خونه تنها گذاشت؛ بعد از رفتار معمولی و بوسو فلان کار به ....... رسید و من با اون از پشت سکس کردم. از چشاش میخوندم که اصلا راضی نیست اما دختر وقتی کنارت میخوابه از حال خود خارج میشه و دست خودش نیست دیگه. من حتی یکزره اونو گناهکار نمیدونم و فقط مقسر منم و اون بیچاره به من اعتماد کرد.اما الان دیگه نمیدونم چیکار کنم و کار از کار گذشته. خیلی پشیمون شدم اما خودمو با حرفایی که قبلا زدم راضی نگه داشتم و راستش نمیدونم کدوم درسته؟ بقیشو بعدا میگم باید برم

سلام مرسی که تجربه ات را در میون گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد