عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

انتظار دارد

عشق همین است کبوتر  

                            پریدن را میگویم  

                                             ساده مگیر اوج را  

                                                                   خاک جاذبه دارد  !

کوه ، دشت ، سرو سبز  

                               همین است زندگی  

                                                             دلت از چه گله دارد ؟  

بخند ، پرواز کن کبوتر   

                                عشق در دستان توست  

                                                           اوج از تو انتظار دارد ...

 

------------- 

پ.ن : عشق به معنای شوق و انگیزه و به حرکت در آوردنده گام هاست .

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر شب سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 20:40 http://pargol20parinaz.loxblog.com

سلام...
آخیش...چقدر خوبه همه شاد باشن ها...شعرتون خیلی قشنگه...
پریدن ...شوق...اوج......صعود....
معنی عشق توی خود شعر هست که...پاورقی شاعر زدین..البته اونم خوبه...
عشق به زندگی ...زیباست..
ما هم چند روز دیگه کاملا متفاوت میاییم..

سلام
خیلی خوبه همه شاد باشن .
منتظر عوض کردن قالب وبلاگ شما و سفید شدن اون هم هستیم .

بوف بینا پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 17:21 http://bufebina.blogfa.com

آره
منم موافقم که همه شاد باشن
اما موافق نیستم که همیشه باید شاد بود
اینا با هم تفاوت دارند

ولی به جد روی این عقیده هستم که گاهی به دپ بودن نیاز است
هر چند نا خوشایند باشد

سلام
بله . ما هم موافقیم .
چون بعد از هر داغون بودنی من که یه پله رفتم بالا . حداقل مغزم ظرفیتش رفته بالا .
الان حسین میگه ........ . ولش گن . اما حسین بروووووووووووووووووووووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد