عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

بدون شرح

نظرات 6 + ارسال نظر
پاییز شنبه 8 آبان 1389 ساعت 01:45

ایا واقعا همه چیز فقط وعده وعید است؟
زندگی میکنیم ما..............!!!
هییییییی

هیییییییییییی

دیدبان شنبه 8 آبان 1389 ساعت 12:33

خوشحالیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ما کلی خندیدیم

دختر شب شنبه 8 آبان 1389 ساعت 16:43

وای خدای من.....الان واقعا دارم حرص میخورما...
از سادگی مردم خیلی سواستفاده کردن ......
نمیدونم چی بگم... آپ خیلی خیلی قشنگیه...و البته تلخ...

بله زیبا و تلخ

وینسار یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 18:28

دوستان
حواستون باشه......از کجا داریم تغذیه فکری میشیم؟؟؟؟؟؟
خوب نگاه کنید.....کامل و جامع
و بعد تغییر بدیم......اصلاح کنیم..........نه انحلال... نه انقلاب


زنده باد ایران

بله

نرگس دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 12:58 http://VERIO.BLOGFA.COM

سلام خیلی هم دوست دارم بیام - چرا می گی خواستی نیا؟!!!!!!!!!!!

بلاگ خوبی داری- سیاسی میزنه ...
منظورت از چند تا از اون عکس های ناز هم بزار - چیه ؟؟؟؟

قبلا عکس هایی که میذاشتی خوب بود . گفتم بازم از اونها بزار

بوف بینا دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 13:13

بی خیل بابا
داش وحید یه نگاه به من بکن
با زاویه نگاه کن
نیم رخ
جان عزیزت توی من چی چی دیدی که انتظار داری هنوز حرف سیاسی بزنم؟
شاه رفت/امام امد
آن مرد امد/آن مرد در باران امد!
شاهنشاهی رفت/جمهوری امد
کوفت رفت/درد امد
بختیار رفت/بنی صدر آمد
رجایی رفت/خامنه ای امد
خامنه ای امد /خامنه ای امد
رفسانجانی رفت/خاتمی امد
خامنه ای همچنان بود
همه رفتند/احمدی نژاد امد
...

هیچ چیز !!!!!۱

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد