عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

بر دل ننشیند ...

نوشتنمان نمی آید . چه کار کنیم ؟ حرف یسیار داریم ولی دل نوشتن نه !!!‌  

کلا در میان زمین و هوا یک جایی شاید روی بالکن یک خانه گیر کرده ایم .

نظرات 7 + ارسال نظر
پاییز سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 21:42

همیشه بارون غمها رومیشست اما انگار این بارون برای هممون یه جور دیگه بود انگار این بار غم اورده بود انگار حس نوشتنو از همه گرفته انگار این بارو ن بوی خداحافطی داره دلمان برای خنده های یه کودک شیطون تنگ شده تا یادمان بیاره دنیا فقط غم نیست

دیدبان پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 18:20

مگه من بهت نگفتم داروهات رو سر وقت بخور؟؟؟ ۲باره نخوردی حالت بد شده!!!

(از این که نظرم حالت ادبی و عرفانی و معنا گرایییی نبود(مثل پاییز) شرمنده.انشاا.. دفعه ی بعد جبران کنم!!! ادبی و عرفانیم نیامد!!!)

دختر شب پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 21:53

چه سکوت طولانیییی....ازدل نشیند..

هیس جمعه 21 آبان 1389 ساعت 15:17 http://l-liss.blogsky.com

از آن یکی وبلاگ گروهی به این جا رسیدم

سلام

بوف بینا پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 00:24

پوف

پاییز پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 17:27

واقعا.......پوف.......هی میایم میخوریم به.....تیر چراغ برق در بسته...نوشته خسته...وبلاگ آپ نکرده......هههههییییییی

مهرنوش پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 23:22

آمدیم نبودید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد