عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

نوشتن

سلام  

دل به نوشتن نمی رود . از آنهایی هم نیستیم که قبلا بنویسیم و بیایم کپی کنیم اینجا . هروقت دل بگه بنویس منم مینویسم .  

 

اما همین روزهاست که بغض دلمان بترکد و کلمات را چون باران بر کویر وبلاگ سرازیر کند . . .  

همین روزها دلمان بارانی میشود .  

همین روزها خیال پرواز کردن به سرمان میزند .  

همین روزها دوباره شروع میکنیم .  

همین روزها من باز بارانم را جست و جو خواهم کرد .  

همین روزها کاری خواهم کرد که باز آسمان دلم زلال چون آب چشمه های چند دشت پایین تر باشد .

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرنوش شنبه 29 آبان 1389 ساعت 02:38

سلام...
اول...
بالاخره آپ کردید...
به امید همین روزهایی زیبا برای شما..
موفق باشید

بوف بینا شنبه 29 آبان 1389 ساعت 10:22

دل که هیچ گاه به نوشتن نمیرود
دست را به باد بسپار
قلم را رها کن

(من خودم اخرت این حس ها هستم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد