عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

داشتنی هایم

 

 

این منم  . امروز فهمیدم . 

وقتی بهش نگاه کردم خودمو دیدم . گویا سالهاست که آشناست ولی غریبانه مینگرد . دوست دارم او را در آغوش بگیرم .  

آروزهایم ، دوست داشتنی هایم ، تنهایی هایم ، و تمام " هایم " هایی که دارم .  

نظرات 4 + ارسال نظر
م.ازاد جمعه 19 آذر 1389 ساعت 22:06

همچنان....سلام..
ببنیدهمش نظر میزارم...
نگید بیکاره ها..همیشه همه وبهای خودمانی رو سر میزنم و برای پستهای جدید نظر میدم..شما هم که دوباره نوشتن را آغاز کردید...ماشالا..
خیلی دوست داشتم روی این پست نظر بدم..اما..فقط سکوت دارم...

پاییز شنبه 20 آذر 1389 ساعت 13:53

میشود با چشمی خون شده از عشق هم دید ...میشود با لبانی دوخته هم گفت..میشود با یک دست هم نوشت ...میشود با یک چشم هم دنیا را دید ...تنها خواستن لازم است...این خود خودمانیم که ((خودم ))را این طور تصور کردیم...داشتنهایمان را فقط خودمان خواهیم فهمید

نرگس یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 13:53 http://verio.blogfa.com

سلام
خوبی؟
ببخشید خیلی وقته نسریده بودم بهت
شرمنده....راهم دوره خونه نیستم
تو هم که شدی بی معرفت تر از ماااا
در هر صورت زیبااااااااا بود

سحر سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 08:54 http://shensa.blogfa.com/

سلام ابتدا ممنونم که به وبلاگ من سر زدید و نظرتونو بیان کردید.
این رو هم در نظر بگیرید که نفت هم از شرایط خوبی برخوردار نیست و امکان دارد در صورت عدم نتیجه گیری اراک مقصر شناخته شود.دوست من!قصد ما در این وبلاگ حمایت از این انتقال نیست بلکه پاسخ گویی به آنهائیست که در این مدت به اهانت به شهرمان پرداخته و مردم اراک را زیر سوال برده اند.ما نیز این را قبول داریم که این اتتقال در این شرایط زمانی کاملا نادرست و غیر کارشناسی بوده است ولی اگر کمی به وضعیت تیم های بومی خودمان بنگریم می بینیم که عده ای همواره از لیگ برتری شدن ِ اراک جلوگیری کرده اند.وقتی مربی نفت از این می گوید که اراک پیشینه ای در فوتبال نداشته،قلب ما به درد می آید!مگر قم چه پیشینه ای در فوتبال داشت یا مثلا همدان؟!اگر احساسی هم برخورد نکنیم باز هم به این می رسیم که اکثریت مردم ایران نسبت به اراک بدبین هستند و این حرکت برایشان ناگوار آمده ولی ما در این شهر زندگی می کنیم.چه تیم نفت به اراک بیاید و چه نیاید همچنان اراک را دوست دارم و البته می گویم بهتر است زودتر اعلام کنند که این تیم به اراک نیاید چرا که دیگر تحمل توهین به این شهر را ندارم و به نظر من ارزش ندارد به خاطر یک تیم بدون تماشاگر و نسبتا ضعیف بازیکنانش بخواهند با دید تنفر به اراک بنگرند.من این مسئله را از دید کارشناسانه نگاه نکردم چرا که معتقدم هرچند پایه و اساس چنین انتقالی نادرست است ولی علل ضعف فوتبال باشگاهی ما در چند سال گذشته را نمی توان با بزرگ کردن این مسائل نشان داد زیرا ریشه ی نادرست فوتبال در جایی دیگر است و ابتدا باید آن را قطع کرد و بعد مانع از رشد آفت های اضافه شد.مسئله ی اصلی اینجاست که ریشه ی قطع نشده چنین مشکلاتی را پیش می آورد و ما به جای درمان به فکر پیشگیری هستیم!که عموما نتیجه بخش نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد