عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

زیباترین گل دنیا

گاهی اوقات باید کسی باشد . یک نقطه که به دورش بتوان گردید . حال اگر چشمانش تو را تسخیر کرده باشد ، تو می مانی و یک کوه حرف و یک آسمان آرزوی خوشبختی ...  

و او ساده می رود ، از کنارت می گذرد  

می مانی که این چه بازی تلخیست . . .  

و اگر ندیده عاشقش شده باشی که خودش هم می شود غصه . من ندیده عاشقش شدم . اما با کدام یاد و خاطره روزها را سر کنم ؟ بگویم عشقم که رفت ، چشمانش به رنگ آسمان می ماند یا کوهی نم خورده را شبیه بود ؟  

این چه بازی تلخیست . سرنوشت ساده از کنارم گذشت و تنها شاید در دلش خنده ای به یادگار بر دوشم نهاده باشد . شاید . . .  

 و من الان برای همان یک خنده بارها عاشق شده ام و بارها نوشته ام . و حال تصورش را بکن که او دائم در برابرم بخندد ، آیا من باغبان زیباترین گل دنیا نیستم ؟  

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرنوش(م.ازاد) جمعه 26 آذر 1389 ساعت 15:47

سلامممم...
باغبان زیباترین گل...
چقدر خوب که همیشه زیباترین گل در ذهن زیبا بماند...
دست که به نوشتن نرود..نمیرود دیگر..میگذارم به وقتش...

بوف بینا جمعه 26 آذر 1389 ساعت 16:53

ای جانم
من کشته مرده ی همین نوشته هاتم!
زیر این جمله خط بکش تا یادمون بمونه:

سرنوشت ساده از کنارم گذشت و تنها شاید در دلش خنده ای به یادگار بر دوشم نهاده باشد .

یادت نره؟!

باران شنبه 27 آذر 1389 ساعت 19:59 http://shabibarani.blogfa.com

سلام وحید جانخوبی؟
چقدر خوب که هنوز دوستایی هستن که به فکر دوستان قدیمشون هستن.
گاهی میامو میرم ولی ول نکردم.یعنی دلم نمیاد!
چه خبر؟
اوضاع مرتبه؟
بازم بیا اونوری.
فعلا.

[ بدون نام ] شنبه 27 آذر 1389 ساعت 22:43

جه بگوییم که خودت بهترین کلمات را بکار بردی در وصف احساساتت
باغبان زیبا ترین گل
به قول شاهزاده کوچولو فقط تو میتونی بفهمی گل توبهترینه...برای تو تنها تکه ...یه دونه است
مگه نه

پاییز شنبه 27 آذر 1389 ساعت 22:44

اخ یادم رفت بالایی منم .....پاییز

behnam سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 23:05 http://behnamaghaei.blogspot.com

خیلی آشنا میزنی؟؟؟؟
نوشته هات شبیه زبان اموزای پیشروست؟!!!
oh shit!!
again this junky funky english learners!
this time:
fuck me!!

سلام
بله . از بچه های پیشرو . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد