عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

بهانه

روز بیست هشتم  

 

نازنینی که خوابیده است را می شود بیدار کرد ولی نازنینی که خود را به خواب زده است را نمی شود بیدار کرد .  

 

من ایستاده ام  

این جادوی خنده های توست  

منتظر می مانم  

شاید همین روزها صدایت کردم 

و خواستم که  

خواسته باشم از تو  

 چند ثانیه چشم در چشم ماندن را  

و تو ای کاش بفهمی که همه چیز بهانه است  

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 02:53

قالب وبلاگتو عوض کنی بهتره
http://www.icnd.ir/pages/template

پاییز یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 18:06

به به چقدر عالی...چقدر خوب که شما هم جادوی عشق را دیدین...خوشابحالتان... امیدوارم همه روزی جادوی عشق را ببینند....عشق واقعی را ...

راستی یه شوخی ...یه سطل اب بردار ... بریز رو سرش.....به جان خودم بیدار میشه

ممنون . بیدار نمیشه . نمی خواد که بیدار بشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد