عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

بهانه

روز بیست و نهم  

 

دلم می گیرد  

وقتی تو نباشی  

خنده ها در تکرار می میرند   

                              می شود چون دیروز ها

و من بهانه ای ندارم برای با تو بودن  

بهانه ها را باور کن   

بهانه ها حرف هایی هستند  

که از چشم هایم می توانی بخوانی 

و من پیوسته بهانه جویی می کنم  

تنها تو می توانی

بهانه ای باشی برای خوشبختی  

-------------------------------------- 

واقعا این شعر زیباست :  

 

در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم  

                                                       عاشق نمی شوی که ببینی چه می کشم 

با عقل آب عشق به یک جو نمی رود   

                                                        بیچاره من که ساخته از آب و آتشم 

دیشب سرم به بالش ناز وصال و باز  

                                                        صبحست و سیل اشک بخون شسته بالشم  

پروانه را شکایتی از جور شمع نیست  

                                                       عمریست درهوای تو می سوزم و خوشم  

خلقم بروی زرد بخندند و باک نیست  

                                                        شاهد شو ای شرار محبت که بیغشم  

و ...  

                                                     

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 06:49

سلام.... ببخشیدا فضولی نباشه....چرا بهانتونو اجرا نیکنین ...شاید اون تنها بهانه برای خوشبختی باشه...که حتما هست...پس چرا اینقدر غمگین ...چرا ؟چرا؟...هنوزم میترسین....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد