عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

ثانیه شمار

سلام  

روز شمار تموم شد ولی ثانیه ها ، رها نمی کنن . مثل یک سال زمستونی کش میان .  

کاش امتحان نداشتم و می رفتم یک طرفی برای چند روزی گم می شدم .  می رفتم یه جای دور ...یه جای خیلی دور ... جایی که ... . بی خیال ، به خودم قول دادم بزارم به زندگی و آرامشی که میخواد برسه . و من فقط براش دعا کنم .

شاید همه بگن که باید دووم بیاری ، باید ادامه بدی ، باید بجنگی ، باید پافشاری کنی ، باید بتونی ، باید ....باید ...   .  

 چی بگم ؟؟؟ 

دوستان رسم عاشقی منم اینطوریه .  

این چند ساعتی که گذشته هنوز یه مکان دنج پیدا نکردم که کمی حال بدم را بالا بیارم .  

 

نفسم را داخل سینه ام نگه داشته ام و ایستاده ام . خودم را ایستاده نگه داشته ام . نمی خوام بریزم ، نمی خوام خرد بشم . دلم را به خنده هایش خوش می کنم . نمی خوام احساس بدی داشته باشه و حتی ذره ای غمگین بشه .   

 

ولی سخته . کافیه تا نسیم سردی بزنه روی صورتم ،کافیه تا یه سنگی زیر کفشت غلط بخوره ،  چشم هام میسوزه و تا بیام دوباره نفسم را نگه دارم ثانیه ها کش میان و دیروز تکرار میشه .   

خدا کنه هیچ وقت دیروز من ، برای اون تکرار نشه .

  

 خدایا ؛ زیباترین ها لایق چشم هایش هستند  

 خدایا ؛ مهربان ترین ها را مهمان دلش کن  

 خدایا ؛ صدای خنده اش همیشه در زندگی اش جاری باشه  

 خدایا ؛ دست هایش هیچ وقت سردی را حس نکنند  

 خدایا ؛ ممنون بابت دعاهایی که اجابت کردی و سعی در خنداندن ما داشتی ، ولی ای ساکن آسمان ها دلمان خیلی گرفته است . کاش دستت را می گذاشتی روی زمین و کمی روی دستت می خوابیدیم .  

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 16:43

سلام.گاهی وقتها خسته میشی.جا میزنی.دلت میخواد از زیرش در بری.میخوای زندگی نکنی.اما باید یمونی.باید برای زندگیت بجنگی.ارزشش رو داره.اما اگه کم بداری تا آخر عمر باید 2تا چیز زو باید تحمل کنی.یکی حسرت دیگری عذاب.و این که دیگه به خودت اعتماد نداری.براش بجنگ.حتی با دنیا

ممنون احسان جان . دارم میجنگم . اما زیر پوستی . من هنوز هم انگیزه دارم .
احسان جان هنوز هم یک تیکه اتیش هستم برای عاشق شدن .

احسان سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 16:45

در ضمن خدا با عاشق جماعت لجه.میخواد مثلا بزرگ بشیم.امتحان!!!!!!مزخرفه
بیخیال اون باش.هر کاری کردی خودت باید انجام بدی

احسان جان پای اون یکی را وسط نکش . بزار به کارهاش برسه .
می دونم که باید کاری بکنم . و باز ه میگم من هنوز عاشقم .

بوف بینا چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 00:52

میگن آدم وقتی عاشق میشه بچه میشه
بچه شدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد