عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

بفرما Espresso

نظرتون چیه وبلاگ را کمی تغییر بدم ...  

  

شاید وقتش رسیده که کمی وبلاگ نویسی را جدی تر دنبال کنیم .  

تا اون موقع شما یک فنجون Espresso مشاهده کنید . . .  

این  Espresso داستان های زیادی داره . و میشه به فیلم " بر باد رفته " در آن شب کذایی اشاره کرد .  

cup

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان شنبه 25 دی 1389 ساعت 16:20

آره.موافقم.وحید هوس ترک کردم.یاد بر باد رفته بخیر.اما این چاییه.ببین کنارش قنده.اگه هم اسپرسو باشه فقط تلخ باید بخوریش.میدونی که؟

احسان جان خداییش تاحالا چایی این رنگی خوردی ؟ نه دیگه . قهوه هم که نیست چون سیاهه . بیا در نظر بگیریم که اسپرسو باشه . خوب ؟
تلخ بهتره . اونم یک لیوان پر .

وود شنبه 25 دی 1389 ساعت 16:21 http://www.safit.blogfa.com

با اینکه از هر چیز تلخ به خصوص اسپرسو که سر آمد تلخی جات متنفرم اما منتظر میشینیم تا وبلاگ متحول شده شما رو ببینیم!!! :-)

راستی چرا انقدر اصرار داری عشقت و یه طرفه کنی وقتی حسین خان میگن جوره دیگه ای بهتری؟

من اصرار ندارم . ولی دلم نمیاد این عشق را از دست بدم . و می خوام حداقل تلاش خودم را بکنم .
به وبلاگ من خوش امدی وود عزیز

lmastne یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 01:00 http://www.0912anjelgir.blogfa.com

جوابتت خیلی خوبو کوبنده اس
خوشحالم که هستی

lmastne یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 01:03

چشم درستش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد