عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

شما ؟

گفتم برم گوگل یه سرچی بزنم

دیدم یک گزینه جدید اومده روی گوگل با این نام :

Museums of the World - now introducing the Art Project, powered by Google

کلیک کردم و گفتم چه جالب !!!

بعد گوگل نوشت :

Your client does not have permission to get URL / from this server. (Client IP address: 78.38.182.00)

You are accessing this page from a forbidden country.


دلمون شکست .

رفتم عبید زاکانی خوندم و به اندازه 10 روز شاد شدم . واقعا این مرد کی بوده ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
وود چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 20:45 http://www.safit.blogfa.com

آقا جات خالی ما با vpn رفتیم چه جایی بود؟؟!! چه عکسایی؟؟!! همون موقع که شما داشتی مزه پرانی های جناب عبید و می خوندی منم داشتم کلیک میکردم رو عکس های شاخ مکتب های معرف حضور...

* دلت سوخت؟ تا تو باشی هی ترشی ترشی نکنی!! دل منو آب میکنی؟؟؟؟؟

وود جان با تمام وجود می گم خیلی ...
اینطوری دل آدمو می سوزونی ؟ اخه درسته ؟ vpn ؟
قشنگ بودن ؟

هاله جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 13:24 http://www.haleh-deltang.blogfa.com

با من موافقی ؟...
خوشحال شدم ...
ولی آدم ( کلی میگم نه شخصی ) یه موقع هایی اینقدر خر میشه ... به مسیر یه طرفه هم راضیه...
درواقع خیلی حرف داشتم که بزنم .. ولی از اون جایی که نمیشه این جا نظر خصوصی گذاشت ..نمیدونم تا چه حد اجازه دارم راحت بنویسم ...
مرزش رو تعیین کن و بهم خبر بده .. ممنونت میشم ...

وود جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 19:11 http://www.safit.blogfa.com

آقا اینجا محلی که کامنت خصوصی بذاریییم نداره؟؟؟؟؟؟؟
وحید جان بیخیال همه اونا محض شوخی بود... ایشالله اگه مسیرتون خورد تهران یه ندا بده باهم میریم فرحزاد داغ داغشو میخوریییم.... شما بودنت برای ما یه دنیاست:)

فدات . گرون نباشه ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد