عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

آبنبات چوبی

آبنبات چوبی ، بستنی عروسکی

عرفان ، ایسم ، سیم و زر

داستان کوتاه و بلند

غزل ، قصیده ، سپید و نو

نوشتن خاطرات روزانه چون چخوف

تعریف ، تکرار ، ‌لبخند

بودن در کنار جمعیت

من ، تو ،‌ ما که شدیم

سیم و زر می خورد به درد

مرگ ، گریه ، تکرار

3 متر کافیست ، قابیل به جای من

ما ، خاطره ، بدون تکرار ...

بی فایده است

اثبات وجود انسان


۸۹/۱۱/۱۶


 بعدا خواهم نوشت : " خدای انکار ایده آلیسم "

نظرات 7 + ارسال نظر
صخره بلند دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 00:23 http://lalehshahri.blogfa.com/

مرگ هنوز چهره ای جوان دارد.

بله رفیق

علی دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 14:02 http://www.daneshjo20.blogfa.com

سلام
مر30 که اومدی سر زدی
من مث تو همه چیو با عینک سیاست نمی بینم البته دیدین با عینک سیاست ید نیست ،اما سیاست زدگی نه،باور کن نیویورک هم تصاویری این چنینی است ....
من وشما حس میکنم فصل مشترکی نداریم...
زنده باد مخالف من
بازممر 30

اره رفیق . اصل فصل مشترکی نداریم . زنده باد اونهایی که مردن !!!!

بهنام دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 14:41

سلام آقا...
شعرت چقدر شبیه شعرای محسن نامجو بود...

سلام
بله شبیه بود . ولی می دونی چند وقته محسن نامجو گوش ندادم ؟

هاله سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 00:11 http://www.haleh-deltang.blogfa.com

خوب حالا با اینا چیکار کنیم ؟ با کلمه هاش جمله بسازیم ؟
یاده اهنگ بنیامین افتادم .. از اون الهام گرفتید؟
میتونید خوشحال باشید که اینقدر سنگین و خفن و پخته نوشتید که من چیزی نفهمیدم!!!

( چون چیزی به سواد ذهنیم اضافه نکرد ..فقط به خاطر خالی نبودنه عرضیه نوشتم ولاغیر....)

خوشحال نیستم .
قرار هم نیست چیزی بفهمیم . اینها فقط کلمه اند نشان دهنده زندگی . نشانه ی روان بودن زندگی و در نهایت هیچ . دقیقا شما ردست نتیجه گیری کردید . در ضمن من از بنیامین خوشم نمیاد .

بوف بینا سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 02:26 http://bufebina.blogfa.com

وقتی یه چیزی بره توی مخت سخت بشه بیرون اوردش
مثل همین اعتقادی که جدیدا بهش رسیدی
اینکه ایده الی وجود نداره و این حرفا
کاش میدونستی که چقدر دعا کردم که به این جا نرسی
به خاطر این پست اخر دلم گرفت
ذوست نداشتم این شعر رو الان بخونم
ولی چه میشه کرد
همین چیزاته که منو اویزون تو کرده!
یه چیزی میگم گوش کن
از این جلو تر نرو
باشه؟
حاضرم هر کاری که بخوای در عوضش برات بکنم
هر کاری
بیا یه بار به حرف من گوش کن

درس زندگیه حسین جون . تو باور نداری ؟

نمی خواد کاری کنی تو بیا برو انتخاب واحد بکن که دیر شده .

بهنام سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 02:31

گوش نده به کربلا...
برو جلو تا جونت درا!

چشم . تو چقدر منو دوست داری !!!

نرگس سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 11:34 http://berkhe4.blogfa.com

سلام

وب جالبی دارین

به کلبه ی حقیر من هم سری بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد