عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

خدای انکار ایده آلیسم

زندگی همین است دوستان . بی خودی پیچ و تابش ندهید . خودت را بنداز در جریان حرکتش و بگذار زندگی کنی . هرچی جمله ی خوب بلدی بنداز دور . هر چی شعار بلدی بزار یه جایی سگ بیاد بخوره ... . رها باش . بزار بگذره . نمی گم همیشه بخند ولی هیمشه حرف های بد و ناراحتی را حواله کن روی پشت بوم . 

دنبال خوشبختی نرو (بدبختی خودش تو را پیدا می کنه ! )، همین اطرافه . اصلا خوشبختی وجود خارجی نداره . همین هست که هست دیگه . بی خودی برای خودت باید و نباید تعریف نکن . زندگی همین است ...

ایسم و کوفت و زهر مار هم نباشه بهتره . مثل آدم سرتو بنداز پایین و زندگی کن . بی خودی خط قرمز و آبی برای خودت رسم نکن .

ها ؟ اینطوری بهتر نیست ؟ اصلا اگر مرگ روحی داشتیم بهتر نبود ؟ یه چیزی مثل مرگ مغزی ولی 180 درجه ساعتگرد اونطرف که میشه توانایی راه رفتن و خوردن و ... ولی بدون احساس . بعد اونوقت همیشه حواله می کنی ...



زندگی یعنی همین ...

اگر چرایی آفرینش به 11 روایت بخوانی

اگر ، اگر های بسیار بگویی

باز زندگی همین است ...

می توان نامید این زندگی را :

خدای انکار ایده آلیسم



چندتا دوست جدید پیدا کردم .

نظرات 14 + ارسال نظر
ironibox.ir سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 20:45 http://web.ironibox.ir/

133.086418660578111443366182378
با سلام
[گل][گل][گل]
آغاز بکار مجدد سیستم هوشمند افزایش آمار ایرونی:

* سیستم افزایش آمار ایرونی باکس به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است سایت / وبلاگ شمارا در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر آنلاین قرار بدهد

* شما می توانید به ازای هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت نمایید و در هر زمان آن را مدیریت کنید

* با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار به اول لیست منتقل میشود ( برای مثال اگر شما 1000 بازدید در روز دارید لینک شما 1000 مرتبه به اول لیست منتقل و به اضای هر بار نمایش لینک باکس در معرض دید حداقل 150 نفر قرار میگیرد )

* با افزایش تعداد نمایش لینک باکس توسط شما ستاره هدیه میگیرید ( 1 تا 5 ستاره )

*دارای امار واقعی و بدون سیستم اتوریفرش برای جلوگیری از امار غیرواقعی ، رتبه منفی گوگل و سنگین شدن قالب وبلاگ (رتبه گوگل سایت در حال حاضر 2 است)

* کلیه لینک ها و محتویاتشان باید بر اساس قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.لینک های غیر اخلاقی و غیر اسلامی شناسایی و برای همیشه حذف می شوند.

قبل از ثبت لینک بخش اخبار سایت را بخوانید و به نکات توجه کنید

در صورتی هم که قبلآ ثبت لینک در سایت کرده اید فقط کافی است کد رو در قالب وبتون مجدد قرار بدین لینکتون هوشمند فعال میشه...
با آروزی موفقیت روز افزون برای شما

برو بابا ...
من میگم خدای انکار ایده آلیسم .

هاله سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 21:35 http://www.haleh-deltang.blogfa.com

خیلی دوست داشتم ... این پست رو گرفتم ........
تمام خوب بودن متنت به کنار .. ولی اون جمله ی پایینی خیلی ترسناک بود..
من یه مدت تو بیخیالی وول خوردم .. خوب که نشد ..بدتر هم شد ...
اصلا تو این اوضاع دوست جدید میخواید چیکار؟... اونم دوستای این زمونه!!
دو دستی بچسبید به همین بوف بینا تون .. حالشو ببرید..

سلام
اون جمله ی پایین خوبه . من تاحالا تجربه نکردم . فکر می کنم نتونم بپرم وسطش ولی خوب سعی میکنم .
حسین را دو دستی نمیشه گرفت . باید آویزون پاهاش بشم تا بتونم بگیرمش . البته یک بار توی برف خودش خورد زمین و من هم پریدم روش و فتحش کردم . کار خدا بود .

احسان سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 22:52

با نظریت موافق نیستم. فکر میکنم در عین حال که میشه همه چیز رو ساده گرفت ولی اصلا بیخیال نبود.عین پیرمردا. دیدی چه آرامشی دارن البته بعضیاشون.بعد میبینی تو ذهنش هزار تا دغدغه داره.این جوری باید زندگی کرد.این دوستای جدادتم بچسب که از چیزای خوبی استعمال میکنن.دفتر منتظتم

سلام
بیخیالی نه به اون منظور . به این منظور .

عشق است دفتر و دوست های جدید .

وود سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 23:41 http://www.safit.blogfa.com

بله زندگی همین است... به قول آق حسین و دوستاش هویج هویج است دیگر...
من ترجیح می دم از فکر و خیال بابت تصورات و ایده آلیسم هام راجع به زندگی بپوکم اما در این جریان روان آب همچون دیگر عوام غرق نشوم!!! یه دوستی دارم که میگه اگه تا 5 سال دیگه نتونم هیچ کاری برای خودم و زندگیم بکنم قول میدم قول شرف میدم که از یه آدم عام هم عام تر بشم اما من از این شراطا و حرفا تو کارم ندارم... آق وحید بی خیالی طی کردن برای آدمیه که از اول وللش بوده فکر نمیکنم بهت بسازه... پس میزنه!!! آقای انکار ایده آلیسم ...

می دونم حاجی . بزار دو روز فکر کنیم که بی خیالیم . البته اینطوری بودن خوبه هااااا هر چی کرم توی مغزت داری می کشی بیرون ...
فکر کنم به اینها میشه گفت نمک زندگی ... ها ؟ نمک ؟ .... بالاخره مزه زندگیه .

هاله چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 16:43 http://www.haleh-deltang.blogfa.com

فکر کنم شما با خدا خیلی مراوده داریدا... از کامنت تون که این طوری برداشت میشه..! حسودیم شد ...

راستی از اون حماسه و فتوحاتی که انجام دادید عکس هم گرفتید! با این وصفیات شما از دوستتون ، من اگه جای شما بودم میگرفتم میزدم به دیوار و هر روز به خودم افتخار میکردم...

این وب شما نه بخش نظر خصوصی داره ، نه درج شکلک...یعنی چی ..!!!

سلام
گفتم که ما باهاش این حرف ها را نداریم که .
از اون حماسه هم نه عکسی نگرفتم ولی بعدش چرا عکس گرفتم .
این وب من اصلا هیچی نداره . خودمم نمی دونم چرا . خوبه دیگه . حالا به جای یک شکلک مسخره مجبوری احساست را بنویسی .

محمد چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 19:07

سلام داش وحید
خوابی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلم واست شده قد گنجشک به جون خودم راست میگم اصلا میگم به جون خدا کرمی تا باور کنی
دیدی بالاخره اومدم پیشت؟؟؟
وب جالبی داری قشنگ بود بازم میام یه خورده سرم درد میکنه حال ندارم همشو بخونم
همین

سلام
داش محمد کجایی پس ؟ ما تو را پیش تر از اینها آرزو کرده بودیم .

بوف بینا چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 22:49 http://www.bufebina.blogfa.com

خوب اینجا غیبت منو میکنید
اصلا شاید من راضی نباشم!
از کی تا حالا اسکندر منش شدی که گوله برف بازی اون روز کتابخونه رو بردی توی دسته فتوحاتت؟!
ها؟
همین جا رسما اعلام میدارم که همش تقصیر زمین کج بود!
وگرنه یه خدایی بهت نشون میدادم که ایده الیسم از چشات فرت بشه رو هوا


چقدر اون روز خندیدیم
یادش بخیر دادا

یادش بخیر . . .

هاله چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 23:13 http://www.haleh-deltang.blogfa.com

میگم من همین جا رسما از شما معذرت میخوام که وبتون نه بخش نظرات خصوصی داره نه درج شکلک..!
ماشالله اینقدر حق به جانب حرف زدید که من احساس کردم مزخرفترین جای وبلاگ بخش خصوصی و اون شکلک های ...
من معذرت میخوام که برای ما این ویژگی ها رو داره ... می خواید ترتیبشو بدم غیر فعال بشه؟!!!

حالا که هست بزارید باشه . والله ..کی به کیه ؟
حق که سمت ما نیست ولی می تونه جانب ما باشه .

عاطفه پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 02:11 http://WWW.ATEFESOLEYMANI.BLOGFA.COM

مثل همیشه عالی بود.ولی توقع یه شعر بلند تر داشتم اما.وحید بالاخره آپ کردم. دوستای جدیدت مبارک

بلند بود و یک بار هم نوشتنمش ولی خوشم نیومد و کوتاه کوتاه شد به همین اندازه ...

محمد پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 22:39 http://psa362.blogfa.com

چرتکه‌ی خدا شکست

تکلیف سهم ما از زندگی، بلاتکلیفی شد!

بلاتکلیف !!!!
شاید

دنیا جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 13:31 http://www.tyb.blogfa.com

می‌دونی چیه وحید فکر می‌کنم دیگه داری زیادی فروید می‌خونی نیهلیسم گرفتی.... من این بار برخلاف تو فکر می‌کنم که شدیدا وابسته این چیزهای سنگین و پرتکلف شدم و بدون آنها نمی‌تونم زندگی کنم نه می‌تونم ادبیاتمو سبک کنم نه می‌تونم بی‌خیال تعاریف و مابه‌ازاهای این "ایسم" ها در زندگی ‌ام شوم. حتی گاهی به مرز اگزجره بودن هم پیش می‌روم اما این زندگی پرتکلف را دوست دارم چون مخم را پرورش می‌ده و منو به کمال می‌رسونه .

اگر بلد باشی که چطوری به تکامل برسی ..بله خوبه ...
و گاهی اوقات بلد نیستیم . و می مونه توی ذهنمون و هر روز اضافه میشه . و یهو غاطی میکنی . شاید این نوشته ی منم یه جورایی از روی ناچاری باشه . شاید

وود شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 12:46 http://www.safit.blogfa.com

آقا میگم خوبه این وبت قابلیت بستن کامنتدونی و دارهD:
چیه آب روغن قاطی کردی؟منکه میگم اثرات اون تصمیم جدیده!!!

هی گیر بدید به این وبلاگ من ... خوب !!!!!!
آره آب روغن غاطی کردن اساسی .

هاله شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 13:17 http://www.haleh-deltang.blogfa.com

کامنتی که گذاشتید برای دوستم خوندم...
گفت اصلا به خاطر همین چییزا که بعدا حسرتش به دلش نمونه یه ۱۰ -۱۵ روزی رفته یه ورری توی این دهات ها ، که یه وقتی ، یه روزی به خاطرش بغض نکنه!

دوست داشتم برای پست بالایی یه چیزی میگفتم..اصلا وقتی کامنتدونی رو می بندید آدم بیشتر دلش می خواد نظر بذاره ، یه حسی وول می خوره تو ذهنم...

اره . وقتی نباشه آدم نظرش میاد . ولی این یکی را شرمنده .

بوف بینا یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 00:41

سلطنت سکوت دیگه؟
باشه
من که خیلی وقته سکوت کردم
نمیبینی دارم دری بری نظر میذارم و میرم!
نبسته بودی هم من چیزی نمیگفتم
به جون اون چشمای ریزت که هوز هیچ کسی نفهمیده چه رنگی هستن
فدات

زده ام فالی و فریاد رسی می آید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد