عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

نصف ، نصف

فرار می کنم

از نبودنت 

.

.

.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نتوانستم در چشمانت خیره شوم ...


هنوز هم دوشنبه ها روز توست .

از آن روز به بعد ، تمام دوشنبه ها زیبا هستند . همچون همان هات چاکلت ، شیرینی اش برای تو و تلخی اش برای من . نصف ،‌ نصف  . . .


نظرات 11 + ارسال نظر
بوف بینا دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 23:53

عادلانه نیست

حسین جون . اگر خوشبختی اش را بخواهی عادلانه می شود .
اگر او بخندد تو نمی توانی نخندی . چون خندیدنش آرزویت بوده

هاله دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 23:56 http://www.haleh-deltang.blogfa.com

فرار از نبودشان .. خاطرهایشان ..و یادگاری ها ...
وقتی حتی عادت ها و سلیقه ها و تکیه کلمشان به رسم رفقات در وجودمان گییییر کرده! از خودمون میشه فرار کرد؟ در واقع اکثر شب ها به جوابش فکرمیکنم..

نصف ، نصف کردن طعم هات چاکلت کار سختی نیست دوست عزیز!
تلخی نبودن رو که نصف کرد اون وقت مرده ه ه ه ه ...

نمیشه . و اینطوری میشه که گریبان خودتو می گیری !
در مورد نصف نصف کردن طعم هات چاکلت همین به ذهنم رسید .

عاطفه سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 13:11

منو میکشی با این شعرات وحید

بسی خوشحال شدیم که یک قربانی داریم .
شما همیشه لطف داری ...

فرشته نمی میرد سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 14:38 http://abnu30.blogfa.com


چقد عادلانه ...
نصف نصف

تمام تلخی مال من ..

وود سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 22:43 http://www.safit.blogfa.com

این مظلوم نمایی های عشاق منو خسته کرده منو از خودم فراری کرده... آخه من دلیل این همه فداکاری و فردین بازی و نمی فهمم مگه کسی رو خرتون نشسته که عاشق کسی باشین و بعد خیر سری بهش محبت کنین؟؟؟ من از این همه مظلوم نمایی که چیزی جز توقع پشتش نداره متنفرم.... من تحمل شعر های عاشقانه آن هم به سبک مظلومیت را ندارم....

وود جان اینها مظلومیت نمایی نیست . اینها تلنگر هایی هستند که به خودمون بفهمونیم تو عاشق شدی و تمام سعی ات را کردی . پس خره بچسب به زندیگت و ول کن و از اینکه عاشق بودی و صادقانه عشق ورزیدی لذت ببر و به یاد داشته باش که تو محکوم نیستی ... ولی باز انگار خر گازمون بگیره میریم توی فکر که شاید من مقصر باشم . و اونقدر خودت را خط خطی میکنی که شلوغ میشی . و تو می مانی و این شعر ها و این ناله ها و این شاید مظلوم نمایی ها .
اینها سزای عاشقیست و شاید باید لذت برد و هر روز بعد از نوشتن اعتراضی به خود بگویی تو هنوز احساس داری .
از عشق توقعی نیست . توقع از خودمان است که شاید آنگونه که باید عاشقی نکردیم .

دنیا سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 23:38 http://www.tyb.blogfa.com

تقسیم عادلانه‌ایست اگر عاشق باشی.....

موافقم . هزار بار

دختر کویر چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 00:40

میدونم سخته ولی خوشم میاد که از این عاشقای سینه چاک ، که اخرش کم میارن نشدی!!!

سلام
از روی هوا عاشق نشدیم که با وزش بادی فراموش کنیم .

نرگس چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 19:24 http://berkhe4.blogfa.com

مرسی از حضور دوبارتون

اگه مایلید تبادل لینک کنیم؟

سلام .
موافقیم .

احسان چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 22:48

یه چیزی رو یادت رفته هیچ وقت هات چاکلت تلخ نیست حتی اسپرسو هم برات تلخ نیست وقتی چیزای تلختر چورده باشی و اونوقته که از چیزای شیرین بدت میاد
دلتو میزنن

اره . موافقم . فقط خواستم تجدید خاطره کنم . خاطره بازی کردیم داش احسان .
وقتی خسته یمشی مجبوری خاطره بازی کنی . مسکن خوبیه .

نرگس پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 00:16

سلام
اولا فرار اصلا خوب نیست اگه مردی پاش وایسا
دوما خوبه که نتوستی خیره بشی
سوما دوشنبه ها همیشه روز خوبیه
چهرما مطمئنی که هات چاکلت واسه اون شیزین بوده من که فکر نمیکنم
پنجما همیشه قاعده نصف نصف رو تو زندگیت رعایت کن

فرار از نبودنش را گفتم ... و این یعنی هستم
امیدوارم همیشه شیرین کام باشه .
نصف نصف

دختر کویر پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 00:36

با حرفای نرگس کاملا موافقم، ولی ای کاش بدونی توی زندگیت مشکلات از این بزرگترو غم انگیزتر هم وجود خواهد داشت، خودتو برای اینده مقاومتر کن.

هر مشکلی صبر خودشو داره . و هر روزی مقاومت خودش را . خیلی خوبه که مشکلات را با هم غاطی نکنیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد