عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

از همه چیز

برای 150 نفر اینگونه سر به طاق آسمان می کوبید ؟ فقط برای همین قلیل انسان ؟

اونجاییتون که سوخته را آب بریزید !!!! 

____________



روزها میگذرد

و در پایان هر روز

من در این فکرم :

یک روز از با تو بودن کم شد !

.

.

.



نظرات 3 + ارسال نظر
صفیه پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 00:02



نبودید ...

جایتان خالی بود ...


+شادظی [گل]

سلام
اما دلم اونجا بود . جای ما خالی

صفیه پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 00:03


روزها می گذرد
و در پایان هر روز
من در این فکرم :
یک روز از "بی" تو بودن کم شد ...

کی این بی تو بودن ها تمام می شود
بی تو بودن ها زود تر تمام می شود
یا من !!!

نصف نصف

محمد پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 00:20

" از پی شبهای بی فردا دویدن "

حرفی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد