عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

بهار زمستانی

خیلی وقت بود که دلم می خواست بزنم به طبیعت و عکاسی کنم . لذتی بردم که توی این شرایط آرومم کرد .  

  

زیبا 

 

زیبا 

 

زیبا 

 

زیبا 

 

زیبا 

 

زیبا

نظرات 14 + ارسال نظر
الی جون شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 16:52 http://saghar7.blogfa.com

چه خوبه که عکاسی آرومت میکنه!

کاش منم یه چیزی برای آرامشم پیدا میکردم!

عکسای زیبای بود!

واقعا آرومم می کنم . موسیقی می تونه گزینه ی دوم باشه .

هاله شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 19:17 http://www.haleh-deltang.blogfa.com

الان میخواستید این طبیعت اطرافتون رو به رخ بکشید؟؟
باشه .. خوشبحالتون.. عکس ۴: عجب جای ردیف و توپ و دونفره ایه....
جدی عکاسی آرومتون میکنه؟ اتفاقا من درتمام دانشگاه فقط این ۵ واحد عکاسی دهانم را آسفالت کرد...عکاسی یعنی چی اصلا؟ نه خداییش ؟؟؟؟
تعریف نکردم .. اقا عالی بود.

سلام
نمی خواستم به رخ بکشم حالا که شده .....

جدی آرومم می کنه .
عکاسی یعنی چه ؟ ... از این سوالات من بلد نیستم جواب بدم ..شاید تخصص شما باشه که ۵ واحد درسی را پاس کردید و گویا دهانتون هم اسیب دیده
اما عکاسی به نظر من ثبت لحظات و احساسات و حرف های شماست . گاهی وقت ها با یک عکس حرفت را می زنی و گاهی وقت ها با دیدن یک عکس بعد از سالها باز هم مزه ی اون روز میاد زیر زبونت . و گاهی هم با گرفتن یک عکس حس درونیت را بیان می کنی . مثلا عکس اخر کلی حرف داره . خیلی

نرگسی شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 19:39

سلام

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپم

به کلبه ی حقیرانه ی ما هم یه سری بزنید

سلام
چشم ای خاکی ... ای مردمی

بوف بینا یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 01:35

اینجا دیگه کجاست؟
من که نمیدونم!

در جهالت بمون

م.ازاد یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 03:00

عکسای خیلی قشنگیه...
مخصوصا عسهای ۳و۴و آخر...
طبیعت همیشه آرامش میاره...عکساشم بعضی وقتها..

سلام
اگر عکاس حرفه ای باشه باید عکس ها همیشه حرفی برای گفتن داشته باشند . یا ارامش بخش هستند یا باعث هیجان میشن و یا ... .

الی جون یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 09:32 http://saghar7.blogfa.com

ما خودمون دوماه پیش اراک بودیم واین طبیعت بکر رو از نزدیک رویت کردیم!

من از شما یه در خواست کرده بودما!

کامنتای پست قبلیتو دوباره بخون!

نرگس یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 21:55

کمتر پسری رو دیدم که اینقدر ظریف و شاعرانه اطرافشو ببینه!
بهت تبریک میگم وحید ......
عکسات واقعا قشنگه ... حس قشنگی توی عکساته
الان که توی راهی بهت سلام میکنم .موفق باشی عکاس باشی

سلام؛الان هم شیرازم؛ حافظ غروب ها دلش آواز شجریان را می خواد ؛
دارم عکاسی میکنم رویایی البته در حد خودم

بهنامی... چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 02:10

افرین...
عکاس باشی دمت گرم.زیبا بودن همشون...

وود چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 12:46 http://www.safit.blogfa.com

wow آقا چه عکاسایی... جالبه وحید اکثر عکسات از طبیعت و اینم بر میگرده به روحیه ی لطیف و حساست... یکی مونده به آخری و اخری خداست...
راستی شیراز خوش میگذره؟ سلام ما رو به کوروش کبیر برسون بگو راحت بخوابه که ما ام راحت خوابیدیم....

احسان چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 22:29

سلام.دلتنگتیم داداش

نرگسی دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 13:42 http://berkhe4.blogfa.com

دوباره سلام

خوبی ؟

نیستی کم پیدایی نه نا پیدایی؟؟

کجایی خبری ازت نیست؟؟

راستی عکساتم دیدم خیلی قشنگ بودن واقعا لذت بردم

م.ازاد پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 00:47

سلااممم...
کجایید شما؟نیستید؟

سلام
هستم . اومدم . از شیراز اومدم .

هما جمعه 12 فروردین 1390 ساعت 13:02 http://homayebahari.persianblog.ir

شبیه بهار زمستانی من زیباست....

مهندس هویج یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 11:45 http://havijoo.blogsky.com

خیلی دلم گرفت.
یاد روزایی افتادم که شمال بودم و خیلی وقته دیگه لمسش نکردم.
با دیدن عکسات سوز زمستون به صورت و دستم خورد.
از عکسایی که گذاشتی زیباترین حس ها رو گرفتم.

" باورت گر بشود یا نه بر صورتم سرمای زمستانی نشاندی رفیق.
چگونه سپاس گویمت ؟! "

عالی بود.
حیف که موقع امتحانا و تحویل تحقیقاست.
نیمه دوم شهریور دوباره میام و اینبار تمام مطالبت رو باید بخونم وبیشتر وبیشتر لذت ببرم.
ممنونم بابت عکسایی که گذاشتی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد