عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

خوشا شیراز و ...

قبل از رفتن فکرش را نمی کردم که این سفر اینطوری باشه . یادمه که قبل ها همون یک ماه پیش دعا کرده بودم که برم یک جایی گم بشم که خودم را هم فراموش کنم . و می تونم الان بهتون این نوید را بدم که رفتم جایی میون تمام بی خیالی ها . . .   

تصمیم ندارم زیاد بنویسم چون حرف خیلی برای گفتن دارم ولی بزاریم برای بعد . فعلا چندتا عکس ببینید .  

سال جدید هم مبارک رفقا  

 

shiraz 

 

shiraz 

 

shiraz 

 

shiraz

نظرات 12 + ارسال نظر
الی جون دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 18:54 http://saghar7.blogfa.com

معلومه که سفر خوبی بوده!

سال نوتون مبارک.

سلام
جاتون خالی خیلی خوش گذشت .

سال نو مبارک

وود دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 19:17 http://www.safit.blogfa.com

به سلام داش وحید گل
آقا حسابی رفرش شدی برگشتی ولایتا خدا روشکر...
عکساتم که دیگه چی بگم؟ عالیه، عالی...
سال نو هم مبارک و امیدوارم خاص ترین سال زندگیت باشه...

سلام
مقسی
حسابی ریست شدم . الان هم دارم یک موسیقی شیرازی گوش میدم . دختر شیرازی جونم ، دختر شیرازی ...

سال نو مبارک

هاله دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 22:43 http://www.haleh-deltang.blogfa.com

اقا رسیدن بخیر!

ببینم دختر شیرازی نرم افزار جدیده نصب کردید رو خودتون...
این طور که معلومه کیفیتش هم خوبه که اینقدر اومدید رو فرم..
حالا آدم بره شیراز چه به نیت حافظ چه دختراش! مهم اینه حال و هوا عوض بشه..
عکس هام چی بگم؟ وقتی وود میگه عالیه ، خوب حتما هست دیگه..

شوخی می کنم بابا ... جدی نگیرید . دختر شیرازی یک شعری بود که هر شب داخل مسافرخونه با دوستان می خوندیم .

نرگس دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 23:36

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چطوری کاکو شیرازی خودمون ......... خوفی
تو رفتی دلتو صاف و صوف کنی یا رفتی از دختر شیرازیا دلبری کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صبحیه چشاتم خیلی ذوق ذوق میکردا ............معلومه بدت نمیاد شیراز دوباره بطلبت......... نکنه کفشاتم با هماهنگی جا گذاشتی ؟

سلام
رفتم دلم را صاف کردم ... دختر شیرازی هم همش دل بود ما توان دلبری نداشتیم ...

اون روز صبح هم چشم هام به خاطر کفش های چرمی که خریده بودم و اصفهانی ها زدن تو گوشش حالم خوش نبود . ۱۲ روز شیراز بودم هیچ مشکلی پیش نیومد . ۴ ساعت رفتیم اصفهان ، ‌از اتوبوس جا موندم ،‌ یکی از کیف ها را جا گذاشتم و مجبور شدم برم دنبالش و کفش ها هم نیست شدن . ُ

بوف بینا سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 09:26

سلام وحید جان
خوبی؟
سال نو مبارک!
کجا رفته بودی؟!
اینجا دیگه کجاست؟!
این دختر شیرازی ها چقدر بلا شدن! داش وحید ما دلشو اینجا به باد نداد اونوقت ده روزه توی شیراز . . .
خدا هر چی اصفهانیه مورد عنایت خاص خودش قرار بده!!!

به سلامتی گوجه که دلش خونه!!!!!!

اره والله نزدیک بود دلمون بره ... البته دل که رفت ... البته برای شیراز . سال دیگه ارشد شیراز
خدا اصفهانی ها را مورد عنایت قرار بده
به سلامتی گوجه !!!

نرگسی سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 12:22 http://berkhe4.blogfa.com

سلام بر آقا وحید

سال نوتون مبااااااااااااااااارک

ما افتخار دیدن شمارو نداشتیم ولی خب مثل اینکه شیرازیها این افتخارو داشتن

آرزوی بهترینها رو براتون توی سال جدید دارم

سلام
من هم افتخار دیدن شما را نداشتم ولی گویا بقیه داشتند .
سال نو مبارک
اخر سال ۹۰ ببینم که میگی چه سال خوبی بود

محمد سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 21:59 http://psa362.blogfa.com/

بهار بهترین بهانه برای زیستن
آغاز بهترین بهانه و آغاز بهار بر شما مبارک . .

هاله چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 11:38

ایمیل رو چک کن لطفا.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 فروردین 1390 ساعت 01:46

سلاممم...
سال نومبارک...
رسیدنتون بخیر..
عکسهای خیلی زیبایی هستن...همیشه به سفر...

سلام
متشکر
انشالله با بچه های گروه دسته جمعی بریم شیراز

م.ازاد پنج‌شنبه 4 فروردین 1390 ساعت 18:42

ااا.....
بالایی منم..یادم رفت اسم بزارم...

الی پنج‌شنبه 4 فروردین 1390 ساعت 20:30 http://saghar7.blogfa.com

سلام آپم وقت کردی یه سریم به ما بزن

فاطی شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 12:17 http://http://bytakam.blogfa.com/

سلام
وااااااااااااااااااااااااای چه عکسایی!!!!!!!!!!
معلومه که حسابی بهت خوش گذشته هاااااااا
خوشحال میشم سر بزنی
آپم
اگه مایل به تبادل لینکی خبرم کن باچه عنوانی بلینکمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد