عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

فعلا همین

دستم به نوشتن نمیره .  

فقط دنبال یک عکس هستم که آبلود کنم و تمام .  

بعد از یک فرار بزرگ از همه چیز . من ماندم و هیچ برای نوشتن . 

فعلا همین

نظرات 8 + ارسال نظر
شوکا سه‌شنبه 9 فروردین 1390 ساعت 02:31 http://www.molavishooka.blogfa.com

بعضی وقتها هم پیش میاد که آدم باید دچار ننویسندگی بشه. مثل الان تو..
این پروسه رو که گذروندی قلمت برای نوشتن گل می کنه!

بله ...

م.ازاد سه‌شنبه 9 فروردین 1390 ساعت 03:10

سلامم....
چمیدونم والا...بیچاره بی اسم مونده..
هنوز اسم جالبی پیدا نکردم...که بزارم و خودم خوشم بیاد...


همون اسم قبلی بهتر بود .
live is ...

بوف بینا سه‌شنبه 9 فروردین 1390 ساعت 14:18

دستت به نوشتن نمیره یا نوشتنت توی دستات جا نمیشه؟
چرا فرار؟
سعی کن کاملا عادی حرکت کنی
مثل اونایی که وقتی پاشون گیر میکنه به یه تخته سنگ و وقتی دارن با مخ میان زمین یه جوری جلوه میدن که انگار دارن تنتد تند راه میرن نباش!
بذار بخوری زمین و خلاص!
بعدش مثل مرد پاشو لباستو بتکون
خاک دیگه!
بیشتر که نیست!

باشه حسین جون . خاکه دیگه . نه .. خبری نیست . یه خرده دلبری می کنیم . الان هم درسته . بزار یه موضوع خوب به ذهنم برسه . میبینی که حالم خوبه .

نرگسی چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 17:37 http://berkhe4.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

شما که دستت به نوشتن نمیره خب بیکار نشین به دوستات سربزن

راستی عکسای پست قبلیتم دیدم خیلی قشنگ بودن درواقع عالی بودن

هاله جمعه 12 فروردین 1390 ساعت 23:51 http://www.haleh-deltang.blogfa.com

مشکله حادی نیست،به خاطره بهاره! این فصل نمیدونم چرا این مدلی میکنه آدما رو ...خووب میشی چیزی نیست...
این قضیه فرار چیه؟ هم شما مبتلا شدی هم این یاره غارتون.. آمپرش هم رفته بالا انگار.. من که ترسیدم اون جا چیزی بپرسم ازش!

بوتیمار شنبه 13 فروردین 1390 ساعت 20:42

سلام!آقای وحید ...لطفا به این بوف بگید برگرده!آدرسش و براش نگه میدارم!چرا این ژسره اینجوری شده!بخدا من منظور نداشتم!

سلام
من بی تقصیرم . و اجازه هم ندارم بهش چیزی را بقبولونم . فعلا زده به سرش

بوتیمار یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 17:35

بدبختی اینکه می ترسم ناراحت شه!

شده دیگه . از کی و کجا معلوم نیست

وود یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 19:58

من منتظر اون عکسم که آپلود کنیا!!!!
تو هنوز از این شهر به اون شهری؟؟

چشم . انتظار به سر رسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد