عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

بالاخره نوشتم

این نوشته را یادتونه ؟   

روزگار می گذرد

ابرهای منسجم قطعه قطعه می شوند

قطره های کوچک باران ، سیل می شوند

اعتباری به شادی ها و غم های دنیا نیست 

گاهی خانه خراب می شوی

گاهی هم عاشق 

  

taleghan

 

گاهی وقت ها آونقدر شادم که دیوونه میشم از خوشی و گاهی وقت ها یهو اونقدر دپ میشم که فکر می کنم واقعا مشکل روحی دارم . و اونقدر این مسیر شادی به دپی را سریع طی میکنم که بعضی وقت ها وارد مرحله خوشی میشه . ولی می تونم بگم انگیزه اینو دارم که درس را ول کنم و بزنم به کوه و جنگل . بیخیال هرچی هست باشم .  

گاهی وقت ها خودمونو اونقدر وابسته می کنیم به اشیا و اشخاص خاص که دور بودن ازشون میشه عذاب .   

بگذریم رفیق   

 

رفیق گوشتو بیار جلو ، نترس فقط کمی گرمای نفسم گوشتو قلقلک میده . بیا جلو . دل به هیچی نبند و آزاد باش . وقتی دل بستی بیخودی بال بال نزن ،‌دنیا را زهر مار خودت نکن . مثل آدم دل بده .  

رفیق فردا برای توست ؟ فقط مال خودت ؟ بلند می گم که بخوره تو صورتت : زرشک . ته صف از اونوره رفیق . فردا هم روز خداست .  

3 تا از مرغ عشق هام را دادم به یکی از فامیل ها . حالا مونده 3تا . کسی تازگی ها دلش عشق نمی خواد ؟ این مرغشونه .  

نوشته هام فعلا به درد پر دادن کفتر از لب بوم خونه ی 3 طبقه ی همسایه هم نمیخوره .  

 

پ ن : عکس ها مربوط به طالقان میشه . یه جایی بین تهران و قزوین

نظرات 6 + ارسال نظر
عاطفه یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 23:46 http://atefesoleymani.blogfa.com

گاهی و بیشتر از گاهی فکرایی که به سر تو میزنه منو قلقلک میده.اما از زیر بار زندگی در رفتن مرگه.و زندگی هم همینه
باور نمیکنی؟کافیه دستتو بیاری جلو و لمسش کنی

این نظرت فوش بود ؟

بهنامی... سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 01:55

فقط امان از دستت...
open eye for a different view!!!

شادی سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 14:47 http://www.gah-neveshteha.blogsky.com/

سلام
عکسهای قشنگی بود، با اینکه نوشتی عکاس نیستی
اما عکسهای زیبایی گرفتی
حس خوبی بهم دادن
نوشته هاتم همینطور، خوب احساستو به قلم میاری
موفق باشی آقا وحید

سلام
ممنون از نظرتون .

وود چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 16:17

اون شبم بهت گفتم که موافقم ؛موافقم که بیخیال همه چی شم و بزنم برم تو کوه و کویر و سعی کنم برای سوال های بنیادیم جواب پیدا کنم... الان که تو دوباره گفتی انگیزه اشو داری خوبه پایه ای... عکس هام خوب شدن یه extreme full shot عالی... من که محو دومی شدم...

خدا کمک کنه برای سوال هامون جواب پیدا کنیم .
بابت تعریف از عکس ممنون .

علی جمعه 17 تیر 1390 ساعت 09:24 http://alialirh.blogfa.com/

وب قشنگی شده
به منم سر بزنی خوشحال میشم

مهناز ساوری دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 00:03

سلاممممممممممم خوبی؟؟منو یادته که هنوز مینویسی؟؟تو؟؟بیا فیس بوک اگه هستی ادم کن کلی حرف دارم برات وبلاگ نویسی رو قطع کردم

به به ... چه عجب ... می رسیم خدمتتون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد