عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

راهی به جز اجبار نیست

از ۹۸ تا ۲۰۰۹ راهی به جز تغییر نیست !‌  

fifafifa 

 

 گذشت اون زمان که منتخب جهان بر می داشتیم و حالشو می بردیم . توپ را بر می داشتی می بردی اون گوشه نزدیکای کرنر و می فرستادی روی دروازه ، یه خرده بازیکن را می کشیدی جلو و میزدی توی گل . اما حالا دیگه مثل قدیم نیست . باید اول کله بازیکن را بچرخونی به اون سمتی که می خوای بعد پاس بدی . می تونی در عرض شوت کنی . و خیلی بیشتر از این حرف ها .  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 15:18

سلام داش وحید.چاکرتم داداش.اولا که فوتبال همیشه فوتبال بوده و همیشه هم حال خودشو داشته.چه ۹۸ باشه چه ۰۹.اونم با حسین که یه چیز دیگست اصلا.تازه ۱۱ بازی نکردی اوووووووووووففففففففففف

شادی سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 15:24 http://www.gah-neveshteha.blogsky.com/

سلام راستش تو لیست وبلاگای به روز شده میگشتم که عنوان وبلاگتون منو به اینجا کشوند
من هم ترجیح میدم تو وبلاگهایی نظر بزارم که واقعا مطالبشون رو بخونم
و در صورتی که خط فکری نویسنده وبلاگ رو نزدیک به خط فکری خودم دیدم باز هم به وبلاگشون سر بزنم


واسه همین بی اجازه لینکتون کردم

حسین چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 14:06

من از همین تریبون اعلام میکنم حاضرم توی 2011 هم امر خطیر گزارشگری رو انجام بدم!
خداییش 2011 یه چیز دیگه ست وحید
منم 2009 بازی میکردم
ولی این لامصب با همه شون فرق داره.حتی گزارش کردنش!
جون خودت پاس توی عمق انداختنش به همه ی فوتبالهای دیگه می ارزه
و گرنه تو که میدونی من با اتوئو اونم توی 2009 چه کارهایی میتونم بکنم!
بیا گول بخور بزن توی خط 2011
داش احسان ال کلاسیکوی بعدی خونه ی کی دعوتیم؟میخوام کهکشانی هاتونو له کنم!
فقط یادت باشه شرط وجود ال سی دی یا ال ای دی رعایت بشه !
کسی هم قلیون نکشه!!!!!

عاطفه چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 15:07 http://www.atefesoleymani.blogfa.com

گذشت اون زمان که....
این نیز میگذرد...
دلم واسه شعرات تنگ شده

دل من هم برای شما

وود چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 16:20

فوتبال .... فوتبال ..... فوتبال ..........
همیشه به این فکر میکنم اگه فوتبال از توزندگی مردم در بیاد چه اتفاقایی که نمی افته.......

هیچی کشتی نکاه می کنن و فوش ها را به علیرضا دبیر میدن و علی دایی راحت میشه .
عشق است علی دایی

هاله چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 22:46 http://www.haleh-deltang.blogfa.com

من در کمال شجاعت میگم هیچی از این یک پارگراف دستگیرم نشد!
ایرادی که به من وارد نیست؟ هست؟!فقط عکساش رو دوست داشتم.

هاله خیلی مثبتی ...
یعنی می خوای بگی بچگی هات یک بار هم یواشکی نرفتی پشت پنجره کلوپ های بازی ؟؟؟‌ احتمالا اگر مثل من پول خرج بازی کردن داخل کلوپ می کردی الان حفظ بودیش

احسان چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 23:56

داش حسین من همین جا اعلام میکنم هر زمان بخوای حاظرم با یه تیم کهکشانی شب کاتالونیا رو نورنی و گلباران کنم.اونا هم جور میشه.شما پایه باش

منم هستم . کاپ بزارید بازی کنیم .

محمد شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 23:24 http://psa362.blogfa.com/

سلام آقا وحید خوبی داداش؟
دیگه سری به ما داغونا نمیزنی؟

میرسیم خدمتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد