عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

bearshare

دوستانی که دسترسی به اینترنت پر سرعت دارند براشون یک برنامه توپ دارم . که اگر به موسیقی علاقه داشته باشند کلی منو دعا می کنن .  

اسم برنامه : BearShare  

یک برنامه اشتراک گذاری موسیقی که می توانید موسیقی های خود را به اشتراک بگذارید و از موسیقی های اشتراک گذاشته شده دیگران استفاده کنید و دانلود کنید . از موسیقی های ایران هم داخلش هست من شجریان  و ایرج و دریا دادور و ... را پیدا کردم . سیستم جست و جو خیلی خوبی داره که مطمئنا از این برنامه راضی خواهید بود .  

  

دانلود کنید

نظرات 15 + ارسال نظر
بی نام سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 00:44

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ساااااااااااااااااااااااااااااااااااال نو بعد یک ماه مبارک
خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین؟
قبل اینکه جناب استاااااااااااااااااد گرامی جنااااب بوف بینا عاشقم بشن چون بی نامم
عرض کنم که بنده همون بی نام قبلی تشریف دارم یعنی نسیم خانوووووووووووم
بعد مدتها اومدم یه تکون دیگه به وبت بدما
دیدی من چقدر خوبم؟
حوصلم سرید تو اینترنت باز من منتظرم
راستی استاد بوف بینا جای من کس دیگه رو آوردین تو کلاستون؟؟
آقا وحید چرا قسمت نظراتت ازین شکلکها نداره آدم نمیتونه احساساتشو بروز بده آخه
الا من تو اوج جو شیطونیم

وعلیکم السلام
قربونت تکون ندی بهتره . سال نو شما هم مبارک .
تو چقدر خوبی !‌
قسمت نظرات شکلک نداره چون باعث میشه شما در بروز احساسات خود کفا شوید .
ای اوج رونده . ای شیطون .

بی نام سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 11:51

اههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
یعنی دیگه نیام اینجا دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بااااااااااااااااااااااااااااشد

میل با خودتون . اگر اومدی قدمتون روی چشم وبلاگ . اگر هم نیامدی .. چرا ؟
به هر حال قصد من وبلاگ نویسی است خوشحال می شم اگر مطالب وبلاگ براتون مفید بود سر بزنید و استفاده کنید .

بی نام سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 15:04

اه چرا نصف کامنت ن افتاده بیرون کادر
آخه خودت گفتی تکون نده نیا دیگه
اه شکلک از کجا آوردی

شکلک برای مدیریت فعال است . نمی دونی مدیر بودن چه کیفی میده

عاطفه سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 16:43 http://www.atefesoleymani.blogfa.com

اینترنت پر سرعت کجا بود.
عکسات خیلی قشنگ بود.اونی که پریدی عکس انداختی.عالی بود.چرا نمیذاری تو فیس بوک؟
. بی صبرانه منتظر شعر جدیدم

علیرضا چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 09:56

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود.چرا که فقط در قلب کسانی است که به انها عشق میورزیم......
تولدت ممممممممممممببببببببببببباااااااااااااااااااااااارررررررررررررکککککککک!!!!!

سلام
فداااااااااااااااات . ایشالله تولدت

بی نام پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 01:20

بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مدیییییییییییییییییییییییییییییر
از همینجا به احترامت قیام کردم به قول آقایون.آقا مخلصیم

یالله . این کارها چیه . بفرمایید

بی نام پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 01:22

آهاااااااا راستی تولدته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تولدت مبااااااااااااااااااارک منم فروردینیم
فروردینی ها حررررررررررررررررررررف ندااااااااااااااااااااااارن

فروردینی ها حرف ندارن . بدبخت ها زبون ندارن . همیشه حقشون خورد همیشه

هاله پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 02:15

اینترنت پر سرعت داریم ، حال نداریم!
برای این مورد برنامه نداری دانلود کنیم ...

چرا برنامه نداریم . یک اس بده به وود اون درستش می کنه .

بی نام پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 14:12

اه چی چی زبون ندارن اتفاقا من خوبم زبون دارم
آدم باید از حقش دفاع کنه
البته همه خیلی جاها حقشون خورده میشه منم همینجور ولی خوووب حرفمو میزنم
من همین الان ازین شکلکا میخوااااااااااااام
ما که مثل شما مدیییییییییییییییییر نیستیم چیکار کنیم؟مدییییییییییییییییییییییر؟؟؟؟؟

بی نام پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 14:39

رفیق گوشتو بیار جلو ، نترس فقط کمی گرمای نفسم گوشتو قلقلک میده . بیا جلو . دل به هیچی نبند و آزاد باش . وقتی دل بستی بیخودی بال بال نزن ،‌دنیا را زهر مار خودت نکن . مثل آدم دل بده .
این چیزی که گفتی امکان نداره هییییچ وقت


امروز کسی را دیدم که در چند صدم ثانیه شبیه تو بود و دیدم که دلم لرزید ، پاهایم سست شد و صد آرزو کردم که تو باشی . و نشد .
وااااای این جمله ت خیلی قشنگ بود
هییییییییییی چقد دلم گرفت خوبه باز تو گاهی اوقات انقد خوشحال میشی که نمیدونی چیکار کنی ولی من دوساله که هیچ چیز نمیتونه واقعا خوشحالم کنه
میخوای به خودت بگی قوی باش تو کم نیستی ولی نمیشه بازم شکست میخوری
دقیقا دلم میخواد برم یجای دور بلند بلند گریه کنم
ای خداااااااااااااااا

سلام
هی رفیق گوشتو بیار جلو ... بیا کاریت ندارم . رفیق چرا اسم خودتو نمی نویسی . بهتره
به جای رفتن به یک جای دور و بلند بلند گریه کردن پیشنهاد می کنم فرار کنی از این حال و هوا و بیخیال زندگی کنی و بعد از مدتی دوباره دلت تنگ این موقع ها میشه .

وود پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 20:21

سلام
حیف که متولد شدن اتفاق شاخی نیست و گرنه با تشریفات عالی این روز و بهت تبریک میگفتم....
به هرجهت الان ما اینجاییم بی انکه خود خواسته باشیم و نمی توانیم بخواهیم که نباشیم چون در هر دو مورد ما بی تقصیریم...............
زمینی شدنت فرخنده :)

سلام . الان دارم با دهان پر از کیک تولد خودم که مونده بود برات پاسخ نظر می زارم .
تقصیر خداست گناه ما نیست .

نسیم یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 10:54

سلام اینم اسم خوبه؟
هه فرار کردن کجا فرار کنم؟با کی میشه فرار کرد جایی ندارم که برم تو ژسری و راحت هرجایی که خواستی تنها میری و به قول خودت فرار میکنی از هر چی که هست
بعدشم هر جایی که برم این غم همیشگی باهامه ول کنم نیست که نیس
سینه تنگ من و بار غم او هیهات
مرد این بار گران نیست دل مسکینم
هر چند دیگه گریه مم نمیاد فقط سر دردو سر دردو سر درد
فقط امیدم به خداهه که تو این چند وقت ثابت کرده که چقد هوامو داره
التماس دعاااااااااا

سلام
قرار نیست جایی بری . می تونی از فکر کردن بهش فرار کنی . چون سخته بهش می گن فرار . بلد نیستی بپری ؟ بپر دیگه . . .

شعر هم قشنگ بود . سر درد هم بهونه است . . .

علیرضا یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 16:11

سلام.اقا مابه این نعمت بزرگ دست پیداکردیم!
حال بگو چه کنیم؟

هیچی دیگه . دانلودش کن از روی لینک پایین . بعد باهاش کار کن . کار کردن باهاش ساده است . فقط در حین کار کردن باید به اینترنت وصل باشی .

ندا جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 22:22

سلام عزیزم چه وبلاگ جالبی داری. قشنگه .فدات شم

فــــــــرنوش دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 01:02 http://farnoosh-2010

سـلام خوبـــی من bearshar mikham ولی آخرشـ ارور میده قبـلا داشتمـــ نمـیدونم شانسـ ندارمـ الان نتمـ قطغه با نت همسـایمون اومدـم راســتی این برنامه چـت هم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد