عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

زندگی شیرین می شود !

 

  

 

 

 

 

 

 

و این عکس آخر هم از یک عکاس ایران... نمی دونم چرا این عکس یه حسی در خودش داره که بقیه ندارن . به دل مینشینه .  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
عاطفه یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 23:46 http://www,atefesoleymani.blogfa.com

چقدر پاکن بچه ها.باورم نمیشه زمان بتوته این همه معصومیتو ازمون بگیره

اره واقعا آخری یه چیز دیگه ه است

اگر اینطوری نشیم محکوم میشیم به بچه بودن !!!!

احسان دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 12:44

الهییییییی.من بگردم.عاشق عکس دومت شدم.believe me.چقد بچه دوست دارم.فکر کنی بیای خونه خسته و داغون بعد یه دختر 3ساله بیاد بپره بغلت بت بگه بابا سلام.اوففففففف.واقعا زندگی شیرین میشود

الان قلبت داره می زنه دوبرابر سرعت معمول ؟؟؟
خدایا .... هیچی . خوبی ؟

هاله چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 20:37

ای جووونم ..!
اینا چقدر خواستنی هستند..این بچه چقدر گوگولییییه ( عکس۴)...
حالا واقعا اینقدر خوشبختن یا دارن ادا درمیارن مثل ما؟!!
از آخرین عکس خوشم نیومد.. این حسی رو هم که گفتی نسبت بهش پیدا نکردم!
در هر صورت سلیقه ات تو انتخاب این عکسا عالیه..

سلام
ادا در اوردن نداره . داره میخنده دیگه .
عکس اخر هم ... نظری ندارم

نرگس پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 11:04

عکسات بو ی عشقو و زندگی میدن
دوست داشتنی
خواستنی
لطیف
حتی اخریشم زندگیه. تهش لذت عجیبی داره

سلام
بوی زندگی .... چه بویی خوبی

حسین پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 17:53

وقتی که بچه بودم
خوبی پیر زنی بود که سیگار میکشید
و اشکهای درشتش
از پشت عینک
با قران می آمیخت
. . .
وقتی که بچه بودم
غم بود
اما کم بود


یاد فرهاد افتادم.میدونی که؟
یه دونه ای داش وحید

وود جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 00:25

خانواده... مادر... فرزند میتونه مفاهیم زیادی داشته باشه وبالعکس
عکس آخر هم به این دلیل یه حسی توش داره که احساس نزدیکی میکنی و اونه که کیفییتش از باقی عکسا پایین تره...

مفهوم زیادی نداره . فقط به لحظاتش فکر کن . به خنده هاشون . به رنگ ها . این یکی را بیخیال مفهوم . بزار پر بشیم از حس زندگی .

مهدی جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 12:18 http://c-morgh.blogfa.com

سلام آقا وحید
معذرت میخوام کامنت ها رو نخونده بودم، مشغول انجام خدمت مقدس هستم. الآن یک روز و نیم از خدمتم گذشته؛ البته خونمون هستم چون دیروز فقط رفتیم لباس و پوتین گرفتیم.
ان شا الله که ایام به کام.
دوستان رو سلام برسون.

سلام
به به . آقا مهدی .
کجایی پس ؟ سربازی ؟
خدایا منو از این فریضه مقدس قیچی کن . آمیییییییییین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد