عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

باران و من

صبح از صدای مرغ عشق ها یکی کم شد . نمی دونم چه هیزم تری به دوشنبه فروختم که اینطوری گریبانم را گرفته .  

عصر باران بارید ،به یک فنجان شکلات داغ خودم را مهمان کردم . چه لذتی بالاتر از خوردن شکلات داغ در کنار باران . خداوند خنده اش گرفته بود . هرچه کرد جدی باشد و به روی خود نیاورد نشد . ریسه می رفت میان عشق بازی گل و باران .   ریسه می رفت . 

 

 

 

 

 

  

پ.ن   

خواهم سرود:

"شعر منم 

که چون غزالی از غزل رفتنت به کوه می زند  "   

و

" قافیه را ، با هرچه با تو بود ردیف کردم   

رفتی و از بودنت با همه تعریف کردم  "

نظرات 11 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 01:23 http://www.atefesoleymani.blogfa.com

عاشق این حس هام.عاشق این حال و هوای غیر قابل پیش بینی.
واسه خوندن شعرت دیگه طاقت ندارم

زانیار سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 21:06 http://www.psa362.blogfa.com

$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)
__$$_(▒)(█)(▒)

حسین چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 17:13

از اینکه میتونی از در و دیوار خونتون هم سوژه بسازی حال میکنم
خدا بیامرزش
دیگه از این به بعد موقع بیدار شدن یه مرغ عشق کمتر سر و صدا میکنه!

تو همیشه صدای مرغ عشق ها را احساس می کردی و من با نمک بودنشون را می دیدم .

احسان چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 21:54

آخی.وحید یکی از بچه هات کم شدن.عیب نداره مطمئنم زود یکی جانشینش میشه!!!
واقعا حیاطتون انقد قشنگ بود من نمیدیدم.شاید هم همش شب اومدم ندیدم. پ ن رو دوست داشتم.حس با حالی توش بود.رفتی و از بودنت به هیچ کس چیزی نگفتم

اگر یک بار روز بیای خونه ما میبینی که چقدر قشنگه ...

خودنویس جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 18:38 http://55630.blogfa

خیلی لذت بردم!ازشعر نهایت وفاداری!!!
البته مرغ عشق هم مرغای قدیم الانی ها که از نبود هم نمیمیرن میرن با مرغ همسایه و.....

هاله یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 00:54

خوندماااا...
فقط حرفی ندارم.

آرام دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 09:02 http://aram-asemani.blogfa.com

سلام وحید

خوبی ؟ امیدوارم که باشی . . .
زیبا بود و دلنشین
تو همیشه زیبا می نویسی . . .


+ آپم ..

سلام
هنوز هستم . بعد از مدتها آرام به وبلاگ من سرزده ؟ پس هنوز هستی ...

باران دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 13:52

وحید قبول داری که عشق بازی با بارون بهترین لذت دنیاست؟

گوش کن ؛

انگار کسی می گوید :


" باران که می بارد

تو در راه ... "

قبول دارم تنها باران است که به احساست جواب مثبت می دهد .

آرام چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 08:50 http://aram-asemani.blogfa.com

ممنون که سر زدی وحید جان
و
ممنون از لطفت . . .
من به یادت هستم . . همیشه . . دوست ـ خوب و قدیمی ـ من . . .

فرشته نمی میرد یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 16:16 http://abnu30.blogfa.com



+حسودی ام شد .
همین فقط .

الان خودمم که خوندمش حسودی ام شد

مهندس هویج یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 11:48 http://havijoo.blogsky.com

چقدر دلم تنگ شده برای شمعدانی باران خورده حیاط خانه مان...
و بوی گل محمدی در اردیبهشت و سرمای لطیف باران...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد