عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

من از ازل اینگونه بودم !

  

۱۰ سال پیش به رسم تخیلات نیمچه نوجوانی - کودکی ، کاغذی را در حیاط خانه چال کردیم . من ، امید(پسر خاله ) و ندا (دختر خاله) . روزهایی که بازی می کردیم و ادای آدم بزرگ ها را در می آوردیم . شرکت می زدیم و هر روز یکی از ما سه نفر می شد رئیس . شلنگ آب حیاط را سوراخ می کردیم و مثلا: فوتبال ، زیر بارش باران را تجربه می کردیم .  

 الان باید بگم : هی رفیق ، بزرگ شدیم . . . 

  

پ.ن1: از این به بعد کمتر میام نت . تصمیم خودمو برای ادامه تحصیل گرفتم . من این شرایط را دوست ندارم . 

پ.ن2: در حاشیه نمایشگاه تهران خیلی خوش گذشت . بیشتر مسیر رفت و برگشت را دوست داشتم . و آن دو نفر که از مجازی بودن خارج شدند .

نظرات 8 + ارسال نظر
عاطفه چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 12:45

آخی چه کار قشنگی کرده بودین.منم هنوز اولین شعرمو دارم...یه بار عکسشو میذارم تو وبلاگم

منتظر اولین هنر نمایی شما در عرصه هنر هستیم .

محمد امین چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 13:16 http://aminsb.blogsky.com

سلام
خیلی برام جالب بود
بعد از مدتها وبلاگمو با یه ترانه از خودم آپ کردم
خوشحال میشم نظرتون رو بدونم

حسین چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 15:04

عاشق این کاراتم
از اینکه خاطراتتو همیشه نگه داری
اونم به هر وسیله ای!
منم نگه داریا!!!
فقط منو چال نکن!

تو را باید قاب گرفت . البته قبلش به رسم پروانه های دیواری باید خشکت کرد .

هاله پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 21:29

تصمیم خوبی گرفتی .. موفق باشی!

جغد دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 11:00 http://www.vfdeli.blogfa.com

منم ازین کارا می کردم همیشه هم بابا بزرگم دعوام میکرد که چرا خاکه باغچه رو ریختم بیرون:)
کاش هیچ وقت تموم نمیشد اون موقع

نه بابا . چی بود اون موقع !!! همش دلهره مدرسه و پاییز همش غم بود . الان پاییز هم قشنگه

وود چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 20:43

حذف نت = موفقیت

نسیم جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 00:51 http://www.khalvatemanba2.blogfa.com

سلاااااااااااااااام وحید جان
وب زدم دوست دارم بیای و بهم سر بزنی فعلا یه آپ کوچولو کردم اگه دوست داشتی بیا مثل من بچه خوبی باشااااااااااا

احسان سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 17:20

سلام.من ازین خاطره ها ندارم چرا<؟اون موقع ها ما تخیل نداشتیم انگار.بچسب به درس که نت آبه بخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد