عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

غریب

جنگ بر سر خدا بود  

                  و خداوند چه غریبانه  

                                 بر مزار کشته ها اشک می ریخت ...

نظرات 5 + ارسال نظر
م.ازاد پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 22:11

سلاممم....
اول...
خواستم بگم خیلی این آپت قشنگ بود....

من همه ی آپ هام قشنگه !!!!
ممنون . چه عجبی شما را در دنیای مجازی رویت کردیم .

دلنویس جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 13:14

سلاااااااااااام داداش وحید بیا که آپم به نظرت احتیاج دارم شدیییییییییییییید

دلنویس جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 13:15 http://www.khalvatemanba2.blogfa.com

زود بیاهااااااااااااااااااااااااااااااا

حسین شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 12:22

یکی نیست بگه چرا خدا به جای اینکه گریه کنه نمیره جلوی جنگ رو بگیره!!!

ول کن حسین .اذیتش نکن .

هاله چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 17:14

بله ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد