عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

تعلیق

زمان خوبی نیست رفیق . هجوم افکار و عقده های چند هزار ساله .... 

بگذریم رفیق . به هر چیزی که فکر می کنم در نهایت به یک نقطه می رسم و آن هم این است که زمان رفتن است . گویا در آن سو سرنوشتی دیگر مرا انتظار می کشد . یک جهش ، یک تکان ، یک آب سرد می تواند من را پرواز دهد . من تشنه ی پروازم .  

مدتی وبلاگ را به حالت تعلیق بردم و ایضا عشق را ، نوشتن را ، احساس را و همه ی آنهایی را که خود به خود تحمیل می کنیم .  

باز هم وبلاگ به حالت تعلیق خود ادامه می دهد ... .

نظرات 4 + ارسال نظر
تهمین دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 22:45 http://www.tv50.blogfa.com

سلام...
شما صخره بلند رو یادتون میاد آقا وحید؟!...
اون موقع وقتی همه وب مستانه بودیم یادمه میگفت
یکی از بهترین دوستانش هستین!...
هنوز هم همینطوره؟!...
باهاش رابطه دارید؟!...
شماره ای؟ نامی؟ نشونی؟!...
الان نزدیک یه هفتست که هیچ خبری ازش نیست!...
خیلی نگرانم!...
این غیبتش بی سابقست!...
تو رو خدا اگه خبری دارید اطلاع بدید!...

سلام
خیلی وقت میشه که خبری ازشون ندارم . ولی فکر کنم ایمیلشون را داشته باشم .

تهمین سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 00:29 http://www.tv50.blogfa.com

آقا وحید تو رو خدا جواب بدید!...
ما که مردیم از دل شوره!...
من اصلا حالم خوب نیست!...
شما یه چیزی بگید تو رو خدا!...
خواهش میکنم!...

تهمین چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 12:50

سلام خیلی ممنونم ازتون...
ایشون اومدن...

هاله پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 23:11

کامنت گذاری هم به حالت تعلیق درمیاید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد